Enige nuance m.b.t. oldtimer regeling
Geplaatst: ma 22 apr 2013, 12:38
Waarde prikkers,
vergeef me de breedloop, kom net uit de nacht, 7 nachtdiensten gehad.
Ik ben 'n redelijk ouwe lul, 56.
De 90 is van '93, dus qua Laro heb ik nergens last van.
Vandaar dat ik me ook stil hield.
Heb echter ook nog 'n Scimitar en 2 CXen.
Ik baal ook.
Jedoch:
ik had al vroeg ouwe meuk, motoren en autos: Spitfire MK II, Austin Cambridge (Diesel!!!), , MG-Y, Norton, Adler, allerlei leuks.
Allemaal op de 60 dagen kaart, prima de luxe.
Klassieker wereld was leuk in die tijd, allemaal liefhebbers.
Ikzelf had 'n voorliefde voor Brits, Frans en Italiaans, maar 'n Gullwing Benz of oer Porsche geniet ik ook van.
Of 'n Z Camaro, zelf ook nog gehad!
Toen kwam de vrijstelling: ik was er helemaal niet blij mee.
Ineens stonden de zogenaamde klassieker mags vol met ouwe diesel benzen en meer van die meuk.
De wereld veranderde.
Ben eenzelvig in m'n wereldje verder gegaan, nederlandse boekjes opgezegd, Maserati gehad (HEERLIJK, maar bewerkelijk) en me eigenlijk meer op de motoren gericht.
Nu, oud, en der dagen nog lang niet zat, nog steeds Montesa, Laverda en Enfield hebbende, ga ik nog steeds voor de 60 dagen kaart.
De vrije weekend rij optie vind ik niks, dit ouwe lichaam werkt nog steeds shift om de boel op de weg te houden. Dus weinig weekends vrij.
Wat het hele misselijke is in deze zaak is dat ze de hele boel weer op de kop gooien en daardoor goed renderende bedrijven de nek omdraaien. Dat vind ik echt 'n ramp. Dit gaat ze idd. niets opleveren, maar het zijn rekenaars, let wel: papierrekenaars. Wat dat betreft zou ik de boel wel onveranderd willen laten.
De Subaru lover
vergeef me de breedloop, kom net uit de nacht, 7 nachtdiensten gehad.
Ik ben 'n redelijk ouwe lul, 56.
De 90 is van '93, dus qua Laro heb ik nergens last van.
Vandaar dat ik me ook stil hield.
Heb echter ook nog 'n Scimitar en 2 CXen.
Ik baal ook.
Jedoch:
ik had al vroeg ouwe meuk, motoren en autos: Spitfire MK II, Austin Cambridge (Diesel!!!), , MG-Y, Norton, Adler, allerlei leuks.
Allemaal op de 60 dagen kaart, prima de luxe.
Klassieker wereld was leuk in die tijd, allemaal liefhebbers.
Ikzelf had 'n voorliefde voor Brits, Frans en Italiaans, maar 'n Gullwing Benz of oer Porsche geniet ik ook van.
Of 'n Z Camaro, zelf ook nog gehad!
Toen kwam de vrijstelling: ik was er helemaal niet blij mee.
Ineens stonden de zogenaamde klassieker mags vol met ouwe diesel benzen en meer van die meuk.
De wereld veranderde.
Ben eenzelvig in m'n wereldje verder gegaan, nederlandse boekjes opgezegd, Maserati gehad (HEERLIJK, maar bewerkelijk) en me eigenlijk meer op de motoren gericht.
Nu, oud, en der dagen nog lang niet zat, nog steeds Montesa, Laverda en Enfield hebbende, ga ik nog steeds voor de 60 dagen kaart.
De vrije weekend rij optie vind ik niks, dit ouwe lichaam werkt nog steeds shift om de boel op de weg te houden. Dus weinig weekends vrij.
Wat het hele misselijke is in deze zaak is dat ze de hele boel weer op de kop gooien en daardoor goed renderende bedrijven de nek omdraaien. Dat vind ik echt 'n ramp. Dit gaat ze idd. niets opleveren, maar het zijn rekenaars, let wel: papierrekenaars. Wat dat betreft zou ik de boel wel onveranderd willen laten.
De Subaru lover