wie heeft een 110 v8 van special vehicles?
wie heeft een 110 v8 van special vehicles?
Hallo, Ik ben benieuwd naar het aantal defenders 110 van special vehicles welke af fabriek geleverd zijn met een v8, dus de wagens gebouwd na 1992.
Ik weet van het bestaan van slechts 3 stuks;
rode 96er van Roel,
rode 96er die een jaar of 2 te koop stond in Veenendaal,
en die van mezelf; een witte uit 96.
Eduard
Ik weet van het bestaan van slechts 3 stuks;
rode 96er van Roel,
rode 96er die een jaar of 2 te koop stond in Veenendaal,
en die van mezelf; een witte uit 96.
Eduard
Re: wie heeft een 110 v8 van special vehicles?
Eduard,
Ben ik ook al tijdje benieuwd naar, die rode uit Veenendaal die je bedoelt heb ik momenteel waarschijnlijk is mijn bezit. Is van 1997.
Danny
Ben ik ook al tijdje benieuwd naar, die rode uit Veenendaal die je bedoelt heb ik momenteel waarschijnlijk is mijn bezit. Is van 1997.
Danny
Hallo Danny,
Kan de foto niet openen, maar denk wel dat ik die van jou bedoel, zoveel stonden er tenslotte niet te koop in Veenendaal.
Op facebook heb ik een pagina geopend; defender 110 v8 special vehicles, misschien leuk om ook een paar foto's te plaatsen.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/04/2013 20:07 door eduard.
Kan de foto niet openen, maar denk wel dat ik die van jou bedoel, zoveel stonden er tenslotte niet te koop in Veenendaal.
Op facebook heb ik een pagina geopend; defender 110 v8 special vehicles, misschien leuk om ook een paar foto's te plaatsen.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/04/2013 20:07 door eduard.
Eduard,
Deze link zou moeten werken, bij de laatste foto's sta ik er met de rode 110 vaak genoeg op,
[url=https://plus.google.com/photos/10947674 ... KeUzIvhtQE]Foto's Trial 2 Venlo[/url]
Ik zal eens zoeken op facebook.
Gr, Danny
Deze link zou moeten werken, bij de laatste foto's sta ik er met de rode 110 vaak genoeg op,
[url=https://plus.google.com/photos/10947674 ... KeUzIvhtQE]Foto's Trial 2 Venlo[/url]
Ik zal eens zoeken op facebook.
Gr, Danny
Is het nog gelukt hem op kenteken te krijgen?
Heb foto op facebook gezet.
Heb foto op facebook gezet.
Ik had de 110 al ruim een jaar op kenteken, alleen met de laatste apk ging het niet helemaal lekker.
Inmiddels loopt de 3.9 probleemloos op de efi met lambda's en kat's van een discovery I, gisteren even laten meten en aan de milieu eisen wordt voldaan, morgen voor de apk en rijden weer.
Leuk dat je ook een foto hebt geplaats, nu roel nog en dan zijn we met z'n 3en, es kijken of we er nog meer kunnen vinden.
Eduard
Inmiddels loopt de 3.9 probleemloos op de efi met lambda's en kat's van een discovery I, gisteren even laten meten en aan de milieu eisen wordt voldaan, morgen voor de apk en rijden weer.
Leuk dat je ook een foto hebt geplaats, nu roel nog en dan zijn we met z'n 3en, es kijken of we er nog meer kunnen vinden.
Eduard