Ik heb twee maanden terug bij Ron Bolleboom een defender gekocht en gisteren bleek er een probleem te zijn. Wat, dat doet er even niet toe. Ik heb een nieuw onderdeel gekocht en Ron heeft het er gratis voor me ingezet. Vind ik geweldig! Dus: pluim voor Ron!
Everhard
Pluim voor Ron B.
Re: Pluim voor Ron B.
Temperatuur censor?. Nee, goede actie. Ik hoor wel meer tegenwoordig dat garagisten meer en meer beseffen hoe belangrijk het is om klanten aan zich te binden. Een langdurige relatie opbouwen is veel belangrijker als nu veel centen verdienen.
Re: Pluim voor Ron B.
Helemaal mee eens, elke klant heeft andere wensen en eisen en daar zul je als bedrijf aan moeten kunnen/willen voldoen en liefst op een persoonlijke manier, dat zakelijke is er behoorlijk uit aan het gaan, al heb ik dat zakelijke gedoe nooit gehad, de klant komt waneer hij/zij wil en laat maken wat hij zij/wil op basis van zijn vertrouwen in jouw en de adviesen van jouw als garage.
en voor garantie moet je gewoon altijd thuis zijn en zelfs als er geen sprake is van garantie probeeren het probleem redelijkerwijs te verhelpen/op te lossen.
Maar het Landrover wereldje is wel anders en persoonlijker dan de reguliere autofitgarage en burger wagenpark, Ik denk dat het landrover wereldje hier een grote rol in speelt, bedrijven zijn sneller behulpzaam ( de meeste dan ) en de klanten schrijven eerder over tervredenheid dan ontevredenheid.
De eigenaren van de bedrijfjes moeten de boterhammen verdienen liefst met wat beleg, en dat kan alleen met tevreden klanten die telkens terug komen en hun ervaringen met het bedrijf kenbaar maken. (mond op mond reklame)
Groetjes, Andrew
'99 Discovery 2 Td5
'81 Range Rover Classic 2 Deurs Td5 ( Under construction )
en voor garantie moet je gewoon altijd thuis zijn en zelfs als er geen sprake is van garantie probeeren het probleem redelijkerwijs te verhelpen/op te lossen.
Maar het Landrover wereldje is wel anders en persoonlijker dan de reguliere autofitgarage en burger wagenpark, Ik denk dat het landrover wereldje hier een grote rol in speelt, bedrijven zijn sneller behulpzaam ( de meeste dan ) en de klanten schrijven eerder over tervredenheid dan ontevredenheid.
De eigenaren van de bedrijfjes moeten de boterhammen verdienen liefst met wat beleg, en dat kan alleen met tevreden klanten die telkens terug komen en hun ervaringen met het bedrijf kenbaar maken. (mond op mond reklame)
Groetjes, Andrew
'99 Discovery 2 Td5
'81 Range Rover Classic 2 Deurs Td5 ( Under construction )