complimenten voor onderdelen leverancier

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Michel WaZ

complimenten voor onderdelen leverancier

Bericht door Michel WaZ »

Vorige week onderdelen besteld voor mijn RRC bij een onderdelen leverancier in Limburg, met ideal betaald en de volgende dag was alles binnen.
Bij de bestelling zat een levering factuur, en ik dacht toch zeker te weten dat betaald had.......................ehhhhhhhh.
Dus mijn rekening gecheckt, verdorie geen betaling te zien.......................
Dus direct de factuur voldaan.
Krijg ik een mailtje waarom ik 2 keer betaal, huh.............Toen ging het lampje aan. Toch maar even mijn 2e betaalrekening checken en ja hoor daar stond het via ideal betaalde bedrag, lekker slim van me.
In de mail stond ook of ik het goede rekening nummer even kon mailen dan konden ze het teveel betaalde geld terug storten, wat vandaag dus gebeurd is.

Complimenten hoor Ward ! Ook voor de snelle levering van de onderdelen.

Groet Michel

RRC 3.9 ltr V8 Benzine LT 77 bwj 86 had strombergjes nu SU,s HIF44 en 3.5 V8 in revisie
laro

Re: complimenten voor onderdelen leverancier

Bericht door laro »

Wat hebben we daar nou aan als we niet weten wie de leverancier is.
Michel WaZ

We mogen geen reclame maken toch? Maar dit bedrijf zit in Baexem ff googlen en je hebt ze zo.
Ik heb alleen maar goeie ervaringen met ze, daarstraks nog gebeld over de juiste koppeling voor mijn RRC wegens een motorwissel alles uitgelegd, alle autoinformatie gegeven en 15 min. Later een mail met alles erop en eraan onderdelen prijs.
Gewoon goede en snelle service en dat is ook wat waard.
De website werkt uitstekend , alle auto,s staan er en zo kom je in de subgroepen met foto,s voor onderdelen. Je kan ook via de zoekfunctie je onderdeel vinden.

Groet Michel

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/03/2013 20:07 door Michel WaZ.
Rodietje nieuw

Bericht door Rodietje nieuw »

Ik heb ook niks te klagen over Nico. Zullen vast ook mensen andere ervaringen hebben, maar ik ben daar ook altijd netjes geholpen.
Bart van Dessel

Bericht door Bart van Dessel »

Ik heb over het algemeen ook goede ervaringen met Nico, en ach, iedereen heeft z'n eigenaardigheden , normaal bij LR en RR mensen, zoals ik en wij. Maar hij is met z'n website en onderdelen goed bezig, hij heeft ook veel pech gehad met o.a. z'n brand in het bedrijf en woongedeelte. Hij komt regelmatig bij mij gebruikte onderdelen halen zoals stuurhuizen waar hij een goede monteur voor heeft die ze weer reviseert. Z'n oudste zoon heet ook Michel maar dat zal wel puur toeval zijn....

Groetjes, Bart
Michel WaZ

Hoi Bart, ik kreeg ook de naam van Nico door om te bellen bij probleempjes om dan telefonisch advies te krijgen. Wat ik echt belangrijk vind is dat ze de tijd voor je nemen en e.e.a. uitzoeken en je dan op een juiste manier advies geven om bepaalde reparaties uit te voeren.
Ook met de onderdelen krijg je goed en fatsoenlijk antwoord! Ze zijn niet de goedkoopste maar voor een beetje service heb ik dat wel over hoor. En hun admin. is pico bello gezien mijn onoplettendheid ha ha ha.

Ciao michel
Plaats reactie