Beste allen.
Een half jaar geleden remvoering vervangen van mijn ninety inclusief de wielremcilinders.
Tijdens rijden liep rechts achter steeds warm omdat de voering tegen de trommel liep, trommel eraf en de voering iets afgeschuurd, kon nu iets langer rijden en als ik niet te veel rem ging het best een tijdje goed.
Toch verdween het probleem niet.Weer de trommel eraf en de aanloop plekken afgeschuurd, weer ging het een tijdje goed.
Nu een maand na het laatste afschuren, begint het gelazer weer opnieuw.
Wat kan dit zijn?
Ik heb de indruk dat de rem schoenen niet helemaal teruggaan na het remmen, althans niet snel genoeg.
Chris
Trommel rem rechtsachter loopt warm en vast.
Re: Trommel rem rechtsachter loopt warm en vast.
Niet helemaal terug gaan zou duiden op een blokkering ergens in het laatste stuk van de leiding (als het voor het t-stuk zit zou de andere kant ook moeten blokkeren)
Welk merk schoenen heb je gemonteerd? Zitten er boven en onder aan de schoen schuine kanten (geen schuinen kant kan leiden tot happen van de schoen in de trommel tijdens het rijden)
Zitten de veren goed gemonteerd volgens fabrieksvoorschriften?
Welk merk schoenen heb je gemonteerd? Zitten er boven en onder aan de schoen schuine kanten (geen schuinen kant kan leiden tot happen van de schoen in de trommel tijdens het rijden)
Zitten de veren goed gemonteerd volgens fabrieksvoorschriften?
Wielremcylinder(s) vast? ?
René
109 serie III StaWag
René
109 serie III StaWag
cylinder vast of veer niet goed bevestigd?
Of gewoon bagger goedkope meuk gemonteerd?
Sander Lelieveld
Snorkel, een 200tdi Symphonie op 24V
Snorkel.Runde.NL
Of gewoon bagger goedkope meuk gemonteerd?
Sander Lelieveld
Snorkel, een 200tdi Symphonie op 24V
Snorkel.Runde.NL
Zoals ik al zij alles nieuw, voor alle duidelijkheid voor deze onderdelen ben ik bij budget parts geweest weet heel goed wanneer ik iets bij budget kan halen of kan volstaan met Padock of britpart spul.
Wat betreft die schuine kant, ja daar zou je een punt kunnen hebben, maar waarom dan alleen rechts achter.
Verkeerd gemonteerde veren, hou ik open maar waarom doet links het prima en rechts niet.
Is er iemand die een hele duidelijke foto kan plaatsen om te kijken hoe de veren gemonteerd zijn dan haal ik de trommel er nog een keer af.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Chris
Wat betreft die schuine kant, ja daar zou je een punt kunnen hebben, maar waarom dan alleen rechts achter.
Verkeerd gemonteerde veren, hou ik open maar waarom doet links het prima en rechts niet.
Is er iemand die een hele duidelijke foto kan plaatsen om te kijken hoe de veren gemonteerd zijn dan haal ik de trommel er nog een keer af.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Chris