Ik heb een 300 tdi hier staan met een kapotte kop en 2 zuigers die beschadigd zijn. Cylinder 1 en 4 hebben ca. 30 bar druk maar 2 en 3 helemaal niks, ook vanwege een doorgeslagen koppakking. Ik wil nu 2 nieuwe zuigers plaatsen van Paddock, en nr 1 en 4 voorzien van nieuwe zuigerveren, heeft iemand ervaring met de goedkopere Paddock zuigers? Of heeft iemand 2 gebruikte maar goede zuigers van 300 tdi ? Liefst compleet met drijfstang.
Gr, Bart
ervaring met de Paddock zuigers 300 tdi
Re: ervaring met de Paddock zuigers 300 tdi
Is dat die bellenblaas machine? Heb zelf bij de 200tdi revisie ook getwijfeld tussen turner en paddock. Toch maar op zeker en voor turner gekozen. Ervaring heb ik er dus niet mee, maar zo weer voor turner kiezen. Verzending is wel erg prijzig, maar wel verschrikkelijk snel. Zag dat paddock OE kwaliteit heeft voor de 300tdi. Dan zou ik daar voor kiezen en zeker niet voor Britpart. Ook voor de pakkingen gewoon Elring nemen. Ook Meijel is niet ver van de oostgrens en daar zeggen ze: "Was nichts kostet, ist auch nichts wert" (wat niks kost is ook niks waard). Ik was vanmorgen bij Bas (je weet wel) voor een nieuwe stuurpomp en die heeft een 300tdi sloper staan. Misschien dat hij je wel aan gebruikt spul kan helpen.
Dank je, kan inderdaad beter voor OEM kiezen, ik zal ook Bas 's benaderen.
Gr, Bart
Gr, Bart
Bas had alleen compleet 300 tdi blok, maar ik heb bij Paddock 2 OEM zuigers besteld, OEM zuigerveren en big-end lagers, volgende week cylinders honen en weer in elkaar zetten. Weer een dagje wat te doen.
Gr, Bart
Gr, Bart
Tja zo gaat dat. Ik hoorde laatst een reclame op de radio die begon met een liedje. Die mevrouw zong met een stem die ten einde raad klonk: "het houdt niet op, niet vanzelf" Ik dacht, dat gaat over sleutelen aan Land Rovers, maar het was toch een iets serieuzer onderwerp.