4x4 zuidlaren

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Rangie110 'Last Dime'

4x4 zuidlaren

Bericht door Rangie110 'Last Dime' »

Hallo prikkers, ik ben betrokken bij het www.megawielenspektakel.nl die georganiseerd word op 27 en 28 april in Zuidlaren.
Dit word een weekend vol auto en motor sport spektakel en static show van old timers, young timers, tuing, 4x4, autocross, moto cross, buggy's, muziek en zaterdag avond een groot feest.

voor deze show zijn we nog op zoek naar een wat gave Laro's. We hebben reeds een aantal aanmeldingen:
-Land Rover 88 series 2a
-LR LW 88
-LR 90
-LR 110
-LR 110 camper
-LR 127
-Range Rover classic 4 deur
-Range Rover classic 2deur
-Land Rover Dakar
-Range Rover P38

Heb je iets wat hier niet tussen staat? 101FC, 6x6, 6x4, ambulance, takelwagen, series , freelander, Disco of gewoon een gaaf exemplaar? meld je dan aan bij mij, en je krijgt er een gaaf weekend voor terug!

Gr Rangie110.
rangie . defender apedingetje gmail . com

Gr Rangie110
Land Rover One-Ten stawag 300TDI automaat 1983 'Last dime'
Suzuki DL650 V-Strom ABS 2007
Citroën C4 HDI 16v 2007

"per aspera ad astra"
De Defender

Re: 4x4 zuidlaren

Bericht door De Defender »

Er worden op zaterdag en zondag ook wedstrijden van de noordelijke 4wd Challenge gehouden.
Www.noordelijke4wdchallenge.nl

Sybolt
Lennart SII 109 2.25B

Bericht door Lennart SII 109 2.25B »

Hallo Rangie110,

wat bedoel je met: 'naar een wat gave Laro's'?
Er mist nog een serie II 109 in je rijtje, opzich heb ik deze en het lijkt me wel leuk om te komen. Alleen heeft mijn auto wel wat krassen e.d.
Zie foto voor mijn auto:

Lennart
Aluhok

Bericht door Aluhok »

Moi Lennart,

Een serie II 109 met krassen? Dat is dus zoals het hoort! Land Rovers zijn onder de krassen, deuken en vuiligheid natuurlijk nog steeds Land Rovers.
Ik ben er zelf ook bij met een serie III LW en een RRC en ik ben deelnemer van de Noordelijk 4x4 Challenge.

Groet, Michel
Rangie110 'Last Dime'

Idd Michel, gave Land Rover's zijn zoals ze zijn! we zijn dus niet op zoek naar showroom modellen, maar échte LandRover's mét ervaring ;-)

Gr Rangie110
Citroën C4 HDI 16v 2007

"per aspera ad astra"
Marchel

Bericht door Marchel »

Hoi,

Ik heb even naar het lijstje gekeken. Het volgende staat er nog niet tussen:
- land rover 109 series 3
- land rover 88 series 3
Eventueel heb ik ook nog een zo goed als nieuwe land rover lightweight. Kleur donker blauw.

Groeten

Marchel
Marchel_gerbers@hotmail.com
Taurus

Bericht door Taurus »

land rover 109 series 3
6 cilinder

we willen ook kijken of we tijd ervoor vrij kunnen maken

John, 109 series III 6 cilinder 2,6 liter uit 1978 (Onze Ouwe)
Rangie110 'Last Dime'

Een ieder is van harte welkom! Wie zich vooraf meldt heeft vrij toegang tot het geheel, incl de feestavond op zarterdag :-)
Morgenavond hebben we de laatste definitive vergadering, dan geef ik de details via de prik

Gr Rangie110
Citroën C4 HDI 16v 2007

"per aspera ad astra"
Rangie110 'Last Dime'

Helaas een trieste mededeling.
het megawielenspektakel gaat dit jaar niet door. Een enorme domper voor alle aangemelde deelnemers en organisatoren.

Vol passie en inzet zijn wij, samen met alle werkgroepen, bezig geweest om van de eerste editie van dit geweldige evenement een succes te maken. En we waren heel goed op weg !

Helaas hebben we moeten besluiten het evenement op 27 & 28 april 2013 NIET door te laten gaan en te verplaatsen naar een nog nader te bepalen nieuwe datum in 2014.

Met name de aankondiging van de troonswisseling op 30 april en de daarmee gepaard gaande onrust in evenementenland, over verplaatsing van koninginnedag activiteiten wel of niet naar het weekend, heeft er toe geleid dat de aanmeldingen voor de diverse onderdelen stagneerde.

We vinden dit ook heel begrijpelijk, want een troonswisseling en alle feestelijkheden daaromheen wil toch niemand missen ?

Dit alles heeft er helaas toe geleid dat we de moeilijke beslissing hebben moeten nemen het evenement te verplaatsen. Te weinig deelname op de diverse onderdelen zou een te groot risico met zich meebrengen en geen recht doen aan de verwachtingen van het evenement.

Diegene die al ingeschreven hebben zullen we persoonlijk benaderen en zodra de nieuwe datum bekend is zullen we u dit meteen laten weten via onze website.

De Organisatie.

Gr Rangie110
Citroën C4 HDI 16v 2007

"per aspera ad astra"
Plaats reactie