Alternatieve 'bolt on' anti roll bar brackets?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Sander van Beek

Alternatieve 'bolt on' anti roll bar brackets?

Bericht door Sander van Beek »

Mijn vooras heeft geen anti roll bar bevestiging. Achteras en het chassis wel. Nu zag ik dat YRM brackets verkoopt die je er op last, en Extreme 4x4 een 'bolt on' versie heeft (http://www.extreme4x4.co.uk/acatalog/AXLE_ANTI_ROLL_BAR_FIXING_KITS.html). Dat lijkt me het makkelijkst, heb zelf op het moment geen lasapparaat beschikbaar, en scheelt een hoop passen en meten. Alleen kosten twee van die krengen ruim 75 euro. Kent er iemand alternatieven / zijn er andere fabrikanten die een 'bolt on' versie hebben?
Bart van Dessel

Re: Alternatieve 'bolt on' anti roll bar brackets?

Bericht door Bart van Dessel »

Ik zou voor de bolt-on versie gaan, zo duur vind ik ze niet hoor, ik kan ze er zeker niet voor maken. Ik denk er over om ze op een oude RRC te plaatsen, dus je hebt een goede tip gegeven! Alternatieven kent ik nog niet,

Gr, Bar
Sander van Beek

Mochten de verzendkosten vanuit de UK tegenvallen is het misschien een optie samen te bestellen.. Laat maar weten
Marc-my-Words

Bericht door Marc-my-Words »

Je kan natuurlijk ook de eenvoudige afweging maken:
Kan je voor het verschil tussen de "weld-on" en de "bolt-on" het laswerk uitbesteden ?

Verder kan je wellicht de "bolt-on" later nog eens overzetten, en dan is het "tel uit je winst".

Marc
Ruud

Bericht door Ruud »

Bij de set (compleet met chassisbeugels) staat geen prijs.
Ik heb ook belangstelling
Sander van Beek

Bij YRM kom ik ook op 64 pond incl shipping, en dan moet je nog lassen. Scheelt idd weinig.

Ruud: denk dat je ze even moet mailen voor de prijs.
Plaats reactie