gratis rit omgeving Tilburg/ Eindhoven 23mrt
gratis rit omgeving Tilburg/ Eindhoven 23mrt
23 maart willen wij met een auto of 5 a 6 hier in de omgeving een dagje gaan rijden. Dit houd dus in in 1 colonne rijden, niks moet veel mag en we houden uiteraard rekening met elkaar.
Onderweg gaan we gezellig met elkaar ergens iets eten (eigen kosten) dus brood kan thuis gelaten worden.
Nu heb ik nog 2 plaatsen over (dus 2 auto's) wie heeft er die dag zin en tijd om mee te gaan.
Graag even een mailtje sturen naar roybruurs(apenkrulletje)hotmail(punt)com.
Ik probeer zo snel mogelijk terug te reageren, maar in iedergeval binnen 1 dag. Ga hier niet lopen te roepen dat je mee wilt rijden, dit omdat het PB gedeelte hier van de site niet echt lekker werkt en ik dus meteen je mail heb als je mij mailt zodat uitwisseling van gegevens een stuk vlotter verloopt.
Onderweg gaan we gezellig met elkaar ergens iets eten (eigen kosten) dus brood kan thuis gelaten worden.
Nu heb ik nog 2 plaatsen over (dus 2 auto's) wie heeft er die dag zin en tijd om mee te gaan.
Graag even een mailtje sturen naar roybruurs(apenkrulletje)hotmail(punt)com.
Ik probeer zo snel mogelijk terug te reageren, maar in iedergeval binnen 1 dag. Ga hier niet lopen te roepen dat je mee wilt rijden, dit omdat het PB gedeelte hier van de site niet echt lekker werkt en ik dus meteen je mail heb als je mij mailt zodat uitwisseling van gegevens een stuk vlotter verloopt.
Re: gratis rit omgeving Tilburg/ Eindhoven 23mrt
En zoals er al boven staat is de deelname gratis.
@Roy: duvel en spelen en zo... Na 2x eerder verstek te hebben moeten laten gaan ga ik uitgerekend de 23e naar de 4x4-cursus?!
Maar er kómt een dag...
Maar er kómt een dag...
Zullen nog veel kansen komen dus geen man over boord.
En voor de rest je kunt je nog altijd aanmelden
En voor de rest je kunt je nog altijd aanmelden
Weg afzegging nu 2 plaatsen over