Gegalvaniseerd Chassis Ridchards uk ophalen

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Carlo

Gegalvaniseerd Chassis Ridchards uk ophalen

Bericht door Carlo »

Hallo,

Dit voorjaar ga ik bij Richards in uk een aantal gegalvaniseerde chassis ophalen met een truck, ik heb best wel wat ruimte over en kan dus nog wel een aantal chassis mee nemen, wie opzoek is naar een chassis kan ik er een mee nemen.
Ik kan zelf wat korting krijgen als ik alles tegelijk bestel. (voor iedereen een voordeel)

Voor meer info kun je kijken op:
www.ridcharschassis.co.uk

Dus niet meer conserveren maar een compleet goed begin van uw project, waarbij de RDW mee werkt.

Heeft u vragen hoor ik deze graag.

Met vriendelijke groet,

Carlo Marinus

Carlo Marinus
Landrover Ninety
300TDI
Ruud

Re: Gegalvaniseerd Chassis Ridchards uk ophalen

Bericht door Ruud »

Ze hebben geen RRC, hiervoor kun je bij [www.designa-chassis.co.uk] kijken.
Iemand ervaring met deze leverancier?
En vervolg bij de rdw?
Carlo

Re: Gegalvaniseerd Chassis Ridchards uk ophalen

Bericht door Carlo »

Hallo Ruud,

Zojuist contact gelegd met deze firma, ik weet alleen niet of mensen hiermee ervaring hebben zowel positief als negatief?

Over Ridchard's veel goeds gehoord.

Over Rdw ga er vtv naartoe vraag naar de keurmeester voor oldtimers en je zult goed geholpen worden, er is sinds kort bij de RDW een vaste keurmeester voor oltimers, ze hebben hier ook een cursus/info ding gehad. Ik zelf heb een ninety met een medium slecht chassis, heb hier met de beste man over gehad en vertelde me dat dit zou moeten kunnen omdat anders veel zou moeten vervangen en of de auto hiervan beter word is de vraag. Is nu benzine en word Diesel, dus was een voorwaarde dat dit niet teld voor de 1/3 regeling. Gewoon open kaart spelen.
Plaats reactie