RRC specials en de bijbehorende bumpers
RRC specials en de bijbehorende bumpers
Welke speciale uitvoeringen van de RRC zijn er geweest en zijn de bijbehorende bumpers nog nieuw te koop.
Ik ken de Brooklands bumpers, maar kan dar geen verkoopadressen van vinden. Was er ook niet een Westminster en en ..th anniversary met chromen bumpers?
Alvast bedankt,
Groeten Boelo
Ik ken de Brooklands bumpers, maar kan dar geen verkoopadressen van vinden. Was er ook niet een Westminster en en ..th anniversary met chromen bumpers?
Alvast bedankt,
Groeten Boelo
Re: RRC specials en de bijbehorende bumpers
Eerste modellen hadden een volledig stalen bumper, later met rubber eindkappen en eventueel onderspoiler. De Brooklands bumperset was op de latere modellen te verkrijgen, nu lastig te leveren dacht ik.
Voor de Westminster en de 25th anniversary en veel op de Amerikaanse markt hadden ze de stalen bumper verchroomd, verder geen verschil.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/02/2013 20:38 door Dixo.
Voor de Westminster en de 25th anniversary en veel op de Amerikaanse markt hadden ze de stalen bumper verchroomd, verder geen verschil.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/02/2013 20:38 door Dixo.
Brooklands-sets worden via MP nog wel aangeboden voor het luttele bedrag van € 695?
Thanks Dixo, ik had inmiddels al dit adresje gevonden, [www.rangeroverclassic.nl]
Bij Rimmer Bros zie ik dat de chromen bumpers niet in stock zijn maar nog wel te bestellen zijn.
En hier een brooklands bumper, [www.hurxkens.nl]
En hier, het antwoord op mijn eigen vraag, ff door googelen is het devies..[www.rangeroverclassic.nl]
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/02/2013 21:01 door Boelo.
Bij Rimmer Bros zie ik dat de chromen bumpers niet in stock zijn maar nog wel te bestellen zijn.
En hier een brooklands bumper, [www.hurxkens.nl]
En hier, het antwoord op mijn eigen vraag, ff door googelen is het devies..[www.rangeroverclassic.nl]
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/02/2013 21:01 door Boelo.
Geert Oude Luttighuis Schreef:
-------------------------------------------------------
> Brooklands-sets worden via MP nog wel aangeboden
> voor het luttele bedrag van € 695?
Whoeha,
Dat is geen kattepis...
-------------------------------------------------------
> Brooklands-sets worden via MP nog wel aangeboden
> voor het luttele bedrag van € 695?
Whoeha,
Dat is geen kattepis...
Die polyester brooklamd bumpers zou ik zeker niet doen.
Slechte pasvorm en erg kwestbaar. En nog veel werk om strak te krijgen.
Slechte pasvorm en erg kwestbaar. En nog veel werk om strak te krijgen.
Dank je Bram,
Wat vind je van deze retrobumper, [www.rangeroverclassic.nl] ?
Wat vind je van deze retrobumper, [www.rangeroverclassic.nl] ?
helemaal waar Bram-rcc
namaak brooklands is van zeer slechte kwaliteit, ga alleen voor orgineel abs plastic wat ik zelf heb.
en verchromen is kostbaar dus rimmerbros is een optie mits de prijs/kwaliteit goed is.
namaak brooklands is van zeer slechte kwaliteit, ga alleen voor orgineel abs plastic wat ik zelf heb.
en verchromen is kostbaar dus rimmerbros is een optie mits de prijs/kwaliteit goed is.
Ligt eraan op wat voor auto. Een oude 3 deurs vind ik dat wel mooi.
Voor een later 4 deurs vind ik zelf de brookland bumpers veruit het mooiste.
Zo op de foto ziet het er wel mooi uit, maar helaas blijven de bumperhoeken niet lang zo mooi.
Heb ze destijds, voordat ik een brooklands set heb gemonteerd, strak gemaakt en in de kleur van de auto gespoten. Zwart.
Bumper zijde/mat zwart (net zoals de raam en deurstijlen) en de hoeken hoogglans zoals de auto. Stond wel mooi.
Voor een later 4 deurs vind ik zelf de brookland bumpers veruit het mooiste.
Zo op de foto ziet het er wel mooi uit, maar helaas blijven de bumperhoeken niet lang zo mooi.
Heb ze destijds, voordat ik een brooklands set heb gemonteerd, strak gemaakt en in de kleur van de auto gespoten. Zwart.
Bumper zijde/mat zwart (net zoals de raam en deurstijlen) en de hoeken hoogglans zoals de auto. Stond wel mooi.