Moeilijk besluit genomen

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Edgar

Moeilijk besluit genomen

Bericht door Edgar »

Na heel lang nadenken heb ik toch een zeer moeilijk besluit genomen. Mijn landrover Stage I V8 gaat in de verkoop. Ik ben geemigreerd naar Thailand maar kan de auto helaas niet meenemen. Ik heb de auto meer dan 10 jaar in bezit en een hoop avonturen mee beleeft en totaal gerestaureerd. Helaas houdt de Thaise wetgeving daar geen rekening mee, ik mag hem ook niet als huisraad meenemen. Ik moet er tot bijna 300% import belasting over gaan betalen en dat over een nader vast te stellen waarde. Dus dat is een gok die ik het niet waard vind om te nemen.
Als iemand serieus belangstelling heeft bij een zo goed als nieuwe Stage I V8 mijn email is ekobus@gmail.com. Als ik de moed heb zal ik hem binnenkort op marktplaats zetten.
Gelukkig zijn er in Thailand ook nog veel Landrovers tekoop, met name series I, II en III maar helaas geen Stage I V8.

Edgar 109 Stage I V8
richard78

Re: Moeilijk besluit genomen

Bericht door richard78 »

Heel erg vervelend dat dit het besluit is wat je hebt moeten nemen. maar wel goed dat je uiteindelijk een besluit hebt genomen!!!!
ZOrg voor ene goed onderkomen voor de V8, en dan in Thailand een nieuwe liefde tegenkomen!

Richard78

Series III 109 2.25D 1978 Viatora aka Torretje
Freelander 1.8i 2000 Reinaard de vos aka Vosje
Als er genoeg wilskracht is kan alles!

handtekening.jpg --> mod_embed_images_loadimage('e685345b6049694dbe0eabeaa6859b38', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Frhijmer1.home.xs4all.nl%2FLandrover%2Fslides%2Fhandtekening.jpg', 'http://rhijmer1.home.xs4all.nl/Landrover/slides/handtekening.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Frhijmer1.home.xs4all.nl%2FLandrover%2Fslides%2Fhandtekening.jpg', '', 16257917, 600, 600, 'Loading image ...', false);
90_V8_CSW

Bericht door 90_V8_CSW »

Ist een 4 deurs? Zo ja, dan heb ik wel interesse (moet van de vrouw wel eerst mijn 90 V8 verkocht hebben....).

kan je wat meer info sturen naar: mauriceschoonen apenstaart hotmail?

bedankt!
Peter&Jessica

Bericht door Peter&Jessica »

paginamarkt
Sjaak Trekhaak

Bericht door Sjaak Trekhaak »

Met zo'n vraagprijs lijkt het me geen moeilijk besluit. Emotioneel zou ik wel worden als ik hem voor dat bedrag zou verkopen, ik zou tranen in m'n ogen krijgen van het lachen.
Marc vd K

Bericht door Marc vd K »

ik zou nooit moeten lachen als ik mijn defender zou moeten verkopen voor welk bedrag dan ook
Frank 110V8

Bericht door Frank 110V8 »

Lijkt mij een realistisch bedrag voor een nagenoeg nieuwe stage1
Bart van Dessel

Bericht door Bart van Dessel »

Alleen de naam al, Sjaak Trekhaak, over niveau gesproken Het is misschien geen spotprijs, maar wel beter als nieuwstaat. Is het lakwerk door een echte spuiter gedaan en in 2K lak?

Gr, Bart
90_V8_CSW

Bericht door 90_V8_CSW »

Prijs kan ok zijn maar in deze prijscat ist moeilijk verkopen, zeker nu. En series 109's gaan (gingen?) meestal goedkoper van hand tot hand dan 110's. Staat er nog 1 te koop zag ik met v8 maar stuk minder mooi wel en ook de prijs is lager. (Nog steegs hoog m.i. maar das persoonlijk)
Paul Stroink, One-Ten.nl

Bericht door Paul Stroink, One-Ten.nl »

Ik zou hem in Duitsland te koop aanbieden. Als de auto écht goed is en professioneel gebouwd is, worden er daar soms nog wel hogere bedragen geboden.
Kijk maar eens wat landypoint.de vraagt voor hun (top)auto's, en ze hebben het daar erg druk!
camprover

Bericht door camprover »

Blijft jammer natuurlijk om hem te moeten verkopen dus het is zeker een moeilijke beslissing! Je kunt hem ook op ebay zetten en zo (ook) te koop zetten in USA. Daar is altijd ook wel vraag naar mooie auto's en zijn ze (nog) wat enthousiaster over een V8.

Het is trouwens wel een prachtig kenteken dat hij heeft, het lijkt wel een personal plate
Jammer dat LR-109-S1 niet past

Succes met de verkoop!

Gr
Marc
forbert 90-200Tdi

Bericht door forbert 90-200Tdi »

Prachtkar!
Goeie tips om 'm ook in Duitsland aan te bieden, of de US.
Ik zou 'm zelf ook op de LRCH site zetten, forum kun je gewoon ook als niet lid op registreren.

De vraagprijs lijkt "a bit steep", maar als ie is as stated is ie het m.i. waard.
Mijn 90 heb ik gekocht voor dik 5K, heeft de laatse anderhalf jaar meer dan dat in de bek gekregen, en is zeker niet in die staat!
Technies is ie nu wel bijna up to scratch, moet allen de uitgaande as bak en input gear nog doen.
Kortste klap is revisiebak in UK op vakantie met crossdrilled input gear, weer paar K.

En dan staat er 'n onooglijk vieze 90, deukjes rondom, hier en daar 'n bultje aluroest, maar met 'n totaal nieuwe 24 spline drivetrain, puike 200Tdi, sturend als 'n Maserati (haha), en ik ben d'r trots op!
Mocht je dan ook nog onberispelijk ogend willen, heb je hier 'n koopje!
Ach, mijn bikes zijn en waren ook altijd Rats. But Britiish.
Plaats reactie