Hallo,
Ik heb bij paddocks vorig jaar de compressor uit de link gekocht.
Deze compressor is er mee opgehouden en ik heb geconcludeerd dat dit komt door contacten die los zijn gebroken in het relais kastje.
Heeft iemand een bedrading schema van deze compressor.
Hij is negatief geschakeld.
[www.paddockspares.com]
compressor
Re: compressor
relais kastje heb ook zo iets maar een relais heb ik er niet in gevonden wel gewoon een schakelaar
als er een relais in zit, gewoon er uit gooien en de klemmen als schakelaar gebruiken, klem los van de accu is uit klem op de accu is aan, simpel toch daar heb je geen schema voor nodig
als er een relais in zit, gewoon er uit gooien en de klemmen als schakelaar gebruiken, klem los van de accu is uit klem op de accu is aan, simpel toch daar heb je geen schema voor nodig
Re: compressor
De compressor wordt onderdeel van mijn on board lucht systeem.
Hij moet dus wel geschakeld worden door een relais, anders is de schakelaar zo kapot.
In het zwarte kastje zit inderdaad een schakelaar, maar ook een relais en een tweetal componenten tegen overbelasting.
Om het veilig aan te sluiten wil ik graag weten hoe deze componenten aangesloten dienen te worden.
.
Hij moet dus wel geschakeld worden door een relais, anders is de schakelaar zo kapot.
In het zwarte kastje zit inderdaad een schakelaar, maar ook een relais en een tweetal componenten tegen overbelasting.
Om het veilig aan te sluiten wil ik graag weten hoe deze componenten aangesloten dienen te worden.
.