Gisteravond gezien dat de master koppelingscylinder bijna leeg was, en zwarte drek onderin. Wat zou dat zijn?
Wat is verstandig, schoonmaken of voor 9 tientjes een nieuwe master en slave erin?
(SIII 109D)
Suggesties welkom!
mvg Hans
Koppelings cylinder vraagje
Re: Koppelings cylinder vraagje
Had ik laatst ook heb allebij vervangen .
Want als de 1gaat gaat de ander ook met de tijd
Dan maar allebij verv lijkt mij
Succes
Groetjes
sander
110 1984 (2.7diesel Nissan is er uit) 300tdi met r380 en 1:4 tussen bak , proefrit was zeer geslaagd
Want als de 1gaat gaat de ander ook met de tijd
Dan maar allebij verv lijkt mij
Succes
Groetjes
sander
110 1984 (2.7diesel Nissan is er uit) 300tdi met r380 en 1:4 tussen bak , proefrit was zeer geslaagd
Hoi Hans,
Je kunt hem even schoonmaken en er nieuwe koppelingsvloeistof er in doen maar ik denk dat je op korte termijn een van de twee moet vervangen.
Als je goedkope master en slve cylinders gebruikt daqn zou ik beide vervangen maar bij de duurdere/originel is mijn ervaring dat je ook best een van de twee kunt vervangen en nog best een tijd kunt doorrijden.
M.vr.gr.
Marchel
blauwe lighweight
blauwe defender 110
Je kunt hem even schoonmaken en er nieuwe koppelingsvloeistof er in doen maar ik denk dat je op korte termijn een van de twee moet vervangen.
Als je goedkope master en slve cylinders gebruikt daqn zou ik beide vervangen maar bij de duurdere/originel is mijn ervaring dat je ook best een van de twee kunt vervangen en nog best een tijd kunt doorrijden.
M.vr.gr.
Marchel
blauwe lighweight
blauwe defender 110
Dank voor alle input.
Ik heb zojuist bij Paddock zowel een nieuwe master en slave besteld, kan ik er voorlopig weer mee vooruit!
mvg Hans
Ik heb zojuist bij Paddock zowel een nieuwe master en slave besteld, kan ik er voorlopig weer mee vooruit!
mvg Hans