Geen probleem, toch? Drie kleine boutjes los, "otter switch" er uit, pakking er onder, vastzetten, klaar.
Niet dus.
Eén van de drie boutjes brak bij het minste of geringste af. Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
Goed, probeer ik het met het kleine linkse tapje. Netjes boutje ingeboord, linkse tap er in. *Knak* tapje ook gebroken. Kwalitatief Uitermate Teleurstellend Met Peren

otter-switch-1.jpg --> mod_embed_images_loadimage('718b5e63e228edd95f76d081c6d200fc', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fjw.n--tree.net%2Fstacey%2Fotter-switch-1.jpg', 'http://jw.n--tree.net/stacey/otter-switch-1.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fjw.n--tree.net%2Fstacey%2Fotter-switch-1.jpg', '', 16136707, 600, 600, 'Loading image ...', false);
En nu?
Verder dan vloeken en dan maar een bakkie koffie drinken, kwam ik nog niet
Iemand een briljante suggestie?
p.s. wat ik nog wel kon bedenken is: bramen van de uitstekende resten bout en tap glad vijlen, ernaast een nieuw gat boren en draad in tappen en met een op maat gemaakt plaatje + pakkinkje het gat dichten. Dan maar geen otter switch. Die deed het toch al niet.
--
109"3.5V8 "Stage-1", 1981 | Volvo 245 "Super Polar", 1992
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02/12/2012 16:22 door Jan-Wijbrand Kolman.