Heren,
Voor mijn 101 300tdi project ben ik nog op zoek naar een bedrijf die kabels kan maken. Het is voor de handremkabel van de autobak.
Deze is net te kort om naar de linkerkant van de auto te leggen en geeft weer een heel gedoe met lassen.
Dus ik ben op zoek naar een bedrijf in de buurt van Breda die deze kan maken.
Ik ben bezig met de laatste paar dingetjes en wil 7 dec naar de rdw toe.
Groet,
Jeroen
(rem)kabel maker omgeving Breda
Re: (rem)kabel maker omgeving Breda
Hoi,
kan Remkaflex iets voor je doen?
Is wel in Alkmaar, dat wel.
Eventueel even naar Anssems in Rijen bellen, die maken (maakten) ook nogal 't een en ander zelf voor aanhangwagens
Jurgen
kan Remkaflex iets voor je doen?
Is wel in Alkmaar, dat wel.
Eventueel even naar Anssems in Rijen bellen, die maken (maakten) ook nogal 't een en ander zelf voor aanhangwagens
Jurgen
hoi jeroen ik kan je zo even niet daarmee helpen maar wil wel wat mededelen.
binnenkort zijn er nog maar 5 rdw stations waar je met oldtimers terecht kan waarschijnlijk en niet in breda in de buurt.
word waarschijnlijk zwijndrecht ! dit is net bij de rdw bekend. dus even doorwerken en gauw gaan
als je naar rijen gaat doe dan daar de keuringmannen de groeten van de lange jongen met landrovers !! ben er regelmatig geweest laaste tijd.
er werkt daar guus , jan en mr de wit
je kan nog wel met ze lachen daar af en toe en vinden het wel leuke auto's die landrovers. met sommige dingen zijn ze wel oke maar ze zijn wel rechtvaardig met de regeltjes.
volgens mij heb jij een motor wissel gedaan en let goed op de volgende punten:
1 .je gewicht van de auto word gewogen en aangepast op kenteken dus wat eraf kan eraf halen van te voren !
2. je moet aantonen waar de motor vandaan komt door middel van een factuur of een kenteken van de auto waar hij uit komt !!
3. zorg ervoor dat al je verlichting werkt naar behoren !! werkt er iets niet kun je terug komen.
waarom dit is dat je verlichting moet werken weet ik niet maar ik mocht terug komen als de verlichting ook werkte naar behoren. !!
succes !
wouter
binnenkort zijn er nog maar 5 rdw stations waar je met oldtimers terecht kan waarschijnlijk en niet in breda in de buurt.
word waarschijnlijk zwijndrecht ! dit is net bij de rdw bekend. dus even doorwerken en gauw gaan
als je naar rijen gaat doe dan daar de keuringmannen de groeten van de lange jongen met landrovers !! ben er regelmatig geweest laaste tijd.
er werkt daar guus , jan en mr de wit
je kan nog wel met ze lachen daar af en toe en vinden het wel leuke auto's die landrovers. met sommige dingen zijn ze wel oke maar ze zijn wel rechtvaardig met de regeltjes.
volgens mij heb jij een motor wissel gedaan en let goed op de volgende punten:
1 .je gewicht van de auto word gewogen en aangepast op kenteken dus wat eraf kan eraf halen van te voren !
2. je moet aantonen waar de motor vandaan komt door middel van een factuur of een kenteken van de auto waar hij uit komt !!
3. zorg ervoor dat al je verlichting werkt naar behoren !! werkt er iets niet kun je terug komen.
waarom dit is dat je verlichting moet werken weet ik niet maar ik mocht terug komen als de verlichting ook werkte naar behoren. !!
succes !
wouter
En mocht je Guus treffen doe hem dan de groeten van mij (Witte Defender) en dattie snel zijn frietpan terug krijgt
@disco1992: voor zover ik heb begrepen gaan die 5 stations zich bezighouden met invoer, en niet zozeer met oldtimers?