Hellevegers bedankt!
Hellevegers bedankt!
Beste Hellevegers,
Wederom een hele grote pluim voor jullie enorme inzet van vandaag!
Alle fort eigenaren waren weer positief verrast door de hoeveelheid werk die er is verricht.
Snert was ook weer helemaal goed!
En natuurlijk heren mede organisatoren; Leonard Davids, Jaap Kuipers, Jaap Kwakernaat, Gerard List, Anton Oldenbroek en natuurlijk niet te vergeten Pieter Nieuwkoop
Groeten Reeg
Wederom een hele grote pluim voor jullie enorme inzet van vandaag!
Alle fort eigenaren waren weer positief verrast door de hoeveelheid werk die er is verricht.
Snert was ook weer helemaal goed!
En natuurlijk heren mede organisatoren; Leonard Davids, Jaap Kuipers, Jaap Kwakernaat, Gerard List, Anton Oldenbroek en natuurlijk niet te vergeten Pieter Nieuwkoop
Groeten Reeg
Re: Hellevegers bedankt!
Reeg en al je hulppieten, het was grandioos!
Echt, maar dan echt alles tot in de puntjes geregeld op de mooiste en verrassende plekken van de Zuiderwaterlinie.
Ben benieuwd naar alle foto's en helemaal naar het videowerk van je zoon
Groet,
Berry
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/11/2012 20:23 door Berry [Land Rover].
Echt, maar dan echt alles tot in de puntjes geregeld op de mooiste en verrassende plekken van de Zuiderwaterlinie.
Ben benieuwd naar alle foto's en helemaal naar het videowerk van je zoon

Groet,
Berry
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/11/2012 20:23 door Berry [Land Rover].
Hey Reeg en alle mede regelaars,
Ik vond het onwijs leuk om te doen en de ritjes waren ook gaaf.
Alleen jammer dat het weer wat mistig was.
Alles was in overvloed aanwezig. en dat je Andre Hazes hebt geregeld voor snachts
En idd het klopte dat de 101´s wat moeite hadden met sommige stukken
Ook ik ben benieuwd naar al het foto werk.
JW
Ik vond het onwijs leuk om te doen en de ritjes waren ook gaaf.
Alleen jammer dat het weer wat mistig was.
Alles was in overvloed aanwezig. en dat je Andre Hazes hebt geregeld voor snachts
En idd het klopte dat de 101´s wat moeite hadden met sommige stukken
Ook ik ben benieuwd naar al het foto werk.
JW
ook een bedankje van deze kant, heb me goed vermaakt, wist niet dat er een prijs was voor fanatiekste amateur stratenmaker, maar voel me vereerd.
Alleen een beetje jammer dat ik heel de dag achter team v*lv* an heb gereden in de hoop het ding een keer echt los te moeten trekken, maar in overeenstemming met de algemene aard van dit team (beide vol VCA gecertificeerd heb ik gegrepen) waren ze met de routekeuze zeer voorzichtig, bij vlagen net of ze een andere route hadden als ik.
Tot volgend jaar.
Groet, Wilberth
Alleen een beetje jammer dat ik heel de dag achter team v*lv* an heb gereden in de hoop het ding een keer echt los te moeten trekken, maar in overeenstemming met de algemene aard van dit team (beide vol VCA gecertificeerd heb ik gegrepen) waren ze met de routekeuze zeer voorzichtig, bij vlagen net of ze een andere route hadden als ik.
Tot volgend jaar.
Groet, Wilberth
Hey Reeg,
Jullie vooral bedankt voor de organisatie! het was weer erg leuk en gezellig, en elk jaar wel weer een nieuwe klus op een nieuwe plek, verveelt nooit.
Groeten Marco
Jullie vooral bedankt voor de organisatie! het was weer erg leuk en gezellig, en elk jaar wel weer een nieuwe klus op een nieuwe plek, verveelt nooit.
Groeten Marco
Yep, ook van ons, mooie groep mensen bij elkaar, flink gewerkt, stukje natuur weer op orde, leuke ritjes, mooi grijze omgeving :- ) en heerlijke soep na!
Super, dank voor het organiseren ... een goede traditie ...tot volgend jaar! Grt Martijn en Caroline
Super, dank voor het organiseren ... een goede traditie ...tot volgend jaar! Grt Martijn en Caroline
Hoi mannen en vrouwen van het Hellevegen,
Ook namens ons weer bedankt voor deze heerlijke dag. Doordat mijn geliefde op vrijdagavond door n migraine was geveld ( met dank aan de beheerder voor de aparte slaapruimte) heb ik deze keer kunnen meeproeven aan de Whisky tafel.Stond versteld van zoveel kennis van deze drank.
Heb hierdoor jammer genoeg de nachtelijke fotograaf en Andre Hazes gemist, maar je kan niet alles hebben.
Het werk was weer gevarieerd. We hebben met eigen ogen kunnen constateren, dat de door onze ploeg van 2011 , geplante Wilgen er slechts 2 niet waren aangeslagen, de overige stonden fier te waaien in n mistige landschap.
Hopelijk volgend jaar weer,
het Snertteam
Peter & Linda
Ook namens ons weer bedankt voor deze heerlijke dag. Doordat mijn geliefde op vrijdagavond door n migraine was geveld ( met dank aan de beheerder voor de aparte slaapruimte) heb ik deze keer kunnen meeproeven aan de Whisky tafel.Stond versteld van zoveel kennis van deze drank.
Heb hierdoor jammer genoeg de nachtelijke fotograaf en Andre Hazes gemist, maar je kan niet alles hebben.
Het werk was weer gevarieerd. We hebben met eigen ogen kunnen constateren, dat de door onze ploeg van 2011 , geplante Wilgen er slechts 2 niet waren aangeslagen, de overige stonden fier te waaien in n mistige landschap.
Hopelijk volgend jaar weer,
het Snertteam
Peter & Linda
Foto's van Hellevegen
Het waren (weer!) 2 fantastische dagen! Dank aan het organisatieteam en voor de grote groep figuranten voor mijn film over Hellevegen 2012
Ik heb ook nog wat foto's gemaakt: [plus.google.com]
Mvg
Harry & RUS (& luipaard)
Ik heb ook nog wat foto's gemaakt: [plus.google.com]
Mvg
Harry & RUS (& luipaard)
Hellevegers !!!!!!!!!
Het was weer super, we hebben volop genoten. Hierbij een zooitje fotoos !!!!!
[www.mijnalbum.nl]
Tot volgend jaar !!
Robb
Le gach dea-mhéin
Defender 110 "auwguhwuhk"
GroteFoto-H3NFAWF7.jpg --> mod_embed_images_loadimage('69e6de69bcb40bcd35f1ddda258bb89c', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FGroteFoto-H3NFAWF7.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-H3NFAWF7.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FGroteFoto-H3NFAWF7.jpg', '', 16119651, 600, 600, 'Loading image ...', false); " class="bbcode" border="0" />
"Cogito Ergo Sum" (ik denk dus ik ben)
Het was weer super, we hebben volop genoten. Hierbij een zooitje fotoos !!!!!
[www.mijnalbum.nl]
Tot volgend jaar !!
Robb
Le gach dea-mhéin
Defender 110 "auwguhwuhk"
GroteFoto-H3NFAWF7.jpg --> mod_embed_images_loadimage('69e6de69bcb40bcd35f1ddda258bb89c', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FGroteFoto-H3NFAWF7.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-H3NFAWF7.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FGroteFoto-H3NFAWF7.jpg', '', 16119651, 600, 600, 'Loading image ...', false); " class="bbcode" border="0" />
"Cogito Ergo Sum" (ik denk dus ik ben)
Ik heb geen foto's of film want ik heb me het schompes gewerkt. Reeg en kornuiten het was weer geweldig! Geen op of aanmerkingen dit jaar
Ik zit met smart te wachten op de film van Maurice
Groeten en tot volgend jaar
neef Henk
Ik zit met smart te wachten op de film van Maurice
Groeten en tot volgend jaar
neef Henk
Beste Hellevegers,
Ook ik wil de organisatie, maar zeer zeker ook alle deelnemers bedanken voor de twee dagen. Het waren 2 gezellige, "vochtige" en intensieve dagen.
Jullie hebben mij laten zien hoe intens een hobby kan worden beleefd, fantastisch.
Door de vochtigheid en het nachtelijke uur kwam mijn stem niet altijd tot zijn recht, maar hoop oprecht dat een ieder ervan heb genoten. Overigens heb ik alleen foto's overdag gemaakt, dit ter info.
THANKS !!!!
AH
Ook ik wil de organisatie, maar zeer zeker ook alle deelnemers bedanken voor de twee dagen. Het waren 2 gezellige, "vochtige" en intensieve dagen.
Jullie hebben mij laten zien hoe intens een hobby kan worden beleefd, fantastisch.
Door de vochtigheid en het nachtelijke uur kwam mijn stem niet altijd tot zijn recht, maar hoop oprecht dat een ieder ervan heb genoten. Overigens heb ik alleen foto's overdag gemaakt, dit ter info.
THANKS !!!!
AH
Hoi Berry,
Wij hebben ook van jullie genoten
Zelfs mijn zoon Maurice en buurman Rob hebben het super naar hun zin gehad met jullie team
Via facebook staat er al het een en ander te bekijken en de rest volgt via de website.
We hopen dat je het 101" gehalte op Hellevegen op peil wilt houden
En natuurlijk de volgende keer de route door het bosje wel rijden
Wij hebben ook van jullie genoten
Zelfs mijn zoon Maurice en buurman Rob hebben het super naar hun zin gehad met jullie team
Via facebook staat er al het een en ander te bekijken en de rest volgt via de website.
We hopen dat je het 101" gehalte op Hellevegen op peil wilt houden
En natuurlijk de volgende keer de route door het bosje wel rijden
Hoi Wilberth,
Bijzonder leuk contact gehad en leuk te horen dat je je hebt vermaakt.
Zet het alvast in je agenda voor volgend jaar
30-11-2013
Bijzonder leuk contact gehad en leuk te horen dat je je hebt vermaakt.
Zet het alvast in je agenda voor volgend jaar
30-11-2013
Hoi JW,
Leuk om elkaar nu eens echt in het veld te ontmoeten.
De mist had, gezien het weer van vandaag, ook wel weer een bepaalde charme.
Op verzoek zingen we de volgende keer ook wel andere nummers
De 101" 'smissen gewoon de listige routes
Er staan al wat foto's en filmpjes gelinked via facebook en de rest volgt via de website.
Graag tot volgend jaar!
Leuk om elkaar nu eens echt in het veld te ontmoeten.
De mist had, gezien het weer van vandaag, ook wel weer een bepaalde charme.
Op verzoek zingen we de volgende keer ook wel andere nummers
De 101" 'smissen gewoon de listige routes
Er staan al wat foto's en filmpjes gelinked via facebook en de rest volgt via de website.
Graag tot volgend jaar!
Hoi Martijn en Caroline,
Het was wederom een leuk wederzien en een superdagje.
Leuk dat jullie weer een stukje over ons in het LRCH-magazine willen schrijven
Graag tot volgend jaar 30-11-2013
Het was wederom een leuk wederzien en een superdagje.
Leuk dat jullie weer een stukje over ons in het LRCH-magazine willen schrijven
Graag tot volgend jaar 30-11-2013
Hoi Peter en Linda,
Jullie weer bedankt voor de welbekende snert en tomatensoep!
Goed te horen dat de whisky proeverij zo is bevallen
Volgend jaar de afspraak om het werk van dit jaar te bekijken
Jullie weer bedankt voor de welbekende snert en tomatensoep!
Goed te horen dat de whisky proeverij zo is bevallen
Volgend jaar de afspraak om het werk van dit jaar te bekijken
Stijfjes Henk (of Rambo. volgens Maurice en Rob ?
Je hebt het bosje gemist......
Volgend jaar een herkansing
Ik heb het al in de post van Berry gezet en Andre gemaild; zoon Maurice en buurman Rob hebben het super naar hun zin gehad in jullie team
Ze zeggen nu zelfs al dat ze de teamindeling voor volgend jaar wel regelen
Je hebt het bosje gemist......
Volgend jaar een herkansing
Ik heb het al in de post van Berry gezet en Andre gemaild; zoon Maurice en buurman Rob hebben het super naar hun zin gehad in jullie team
Ze zeggen nu zelfs al dat ze de teamindeling voor volgend jaar wel regelen
Ben speciaal onder leiding van de leiding naar het bosje gebracht en lekker een rondje er door gereden Jammer dat er iemand donuts had staan draaien op twee plekken hoop niet dat je er problemen mee krijgt.
Als Maurice de team indeling regelt komen we vast wel in het zaagteam
Groeten neef Henk
Als Maurice de team indeling regelt komen we vast wel in het zaagteam
Groeten neef Henk
hallo,
Voor mij de eerste keer, en ik kan mezelf aansluiten bij de reeds veel gemaakte positieve opmerkingen. Onzettend leuk, de combinatie tussen hobby, en met een team doen van klusjes !!!
Iedereen bedankt, en vooral de organisatie, pluim voor big en soep (en ieder die ik ben vergeten....)
Ik zeg, tot volgend jaar
groet,
Marco
Voor mij de eerste keer, en ik kan mezelf aansluiten bij de reeds veel gemaakte positieve opmerkingen. Onzettend leuk, de combinatie tussen hobby, en met een team doen van klusjes !!!
Iedereen bedankt, en vooral de organisatie, pluim voor big en soep (en ieder die ik ben vergeten....)
Ik zeg, tot volgend jaar

groet,
Marco
We staan in de krant
[www.bndestem.nl]
Jammer dat Gerard zijn broer is vernoemd en Gerard zelf niet
Jammer dat Gerard zijn broer is vernoemd en Gerard zelf niet