gastank onderbouw defender 130
gastank onderbouw defender 130
Heeft iemand eerder een gasonderbouw in een 130 gebouwd? Ik kan genoeg vinden over 90/110. De 130 geeft mogelijk iets meer mogelijkheden. Wie heeft dit wiel reeds uitgevonden?
Re: gastank onderbouw defender 130
Benzinetank is precies hetzelfde als een 110, dus daar kun je 'm bij een 130 ook plaatsen.
Gastank(-s) onder de zijdeuren zou je ook nog kunnen doen, maar daar gaat je terreinvaardigheid niet op vooruit. Zou daarom niet mijn voorkeur hebben.
Ook nog een optie is onder de achterbank in de cabine.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/11/2012 23:29 door Dixo.
Gastank(-s) onder de zijdeuren zou je ook nog kunnen doen, maar daar gaat je terreinvaardigheid niet op vooruit. Zou daarom niet mijn voorkeur hebben.
Ook nog een optie is onder de achterbank in de cabine.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/11/2012 23:29 door Dixo.
Veel extra ruimte heb je niet... Misschien onder de achterbank. Die bak is eruit te halen. Of onder de achterbank en door de achterwand...
Bart, wat bedoel je precies met onder de achterbank/door de achterwand. Heb je dit ooit zelf gezien?
Onder de achterbank is bij een 130 ruimte om een gastank kwijt te kunnen. Bij een 110 begint daar de achterste wielkast al, dus kun je 'm een stuk lastiger kwijt. Bij een 130 heb je een stuk extra wielbasis, waar je de gastank kunt plaatsen. Als je de volle breedte benut kun je best een aardige tank kwijt. De achterbank kun je er vervolgens boven monteren.