Het is regenachtig dus ik dacht kom laat ik m'n probleem hier eens neergooien.
Ik heb nieuwe kruisjes gekocht voor mijn Defender ninety van 1986 nu nog belastingvrij grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Blijken na demontage van de oude, deze toch net een paar milimeter groter te zijn.
Moet er derhalve bijzeggen, dat ik de kruisjes via padock gekocht heb, het is geen Brittpart maar oem van Bearmach de RTC3346G.
De nummers heb ik opgezocht via de site van budget.
Zijn er nog andere maten in omloop, en heeft iemand interresse in deze kruisjes voor 15 euro mag je ze komen halen of als je voor mij andere hebt kunnen we ruilen.
Gr. Chris
Kruisjes voorste cardanas ninety verkeerde maat
Re: Kruisjes voorste cardanas ninety verkeerde maat
Ik denk dat jij deze moet hebben.
HARDY SPICER PROPSHAFT UNIVERSAL JOINT VARIOUS APPLICATIONS 75mm ACROSS THE YOKE (RTC3291G)
Die jij hebt zijn voor auto's tot 1985
fb
HARDY SPICER PROPSHAFT UNIVERSAL JOINT VARIOUS APPLICATIONS 75mm ACROSS THE YOKE (RTC3291G)
Die jij hebt zijn voor auto's tot 1985
fb
Bedankt, ik heb ze gevonden, kosten geen drol bij padock.
die jij hebt gevonden zijn tot begin ´86 (CA252578)
Jij zult dan idd de rtc3291 hebben (vanaf CA252578)
Jij zult dan idd de rtc3291 hebben (vanaf CA252578)
oja
kijk ff op www.lrparts.ru
Dan naar in englisch gaan bovenin en vervolgens onder in het midden op microcat drukken. Er opent nu een nieuw scherm, kies vervolgens jouw auto uit (helemaal onderin dus naar beneden scrollen)
kijk ff op www.lrparts.ru
Dan naar in englisch gaan bovenin en vervolgens onder in het midden op microcat drukken. Er opent nu een nieuw scherm, kies vervolgens jouw auto uit (helemaal onderin dus naar beneden scrollen)