Zie je wel, Zweeds is niet zo moeilijk! standkachel
[www.terrazzo.nl]
[www.hemmaibackabro.blogspot.com]
Motorvärmare, wat een luxe...
Re: Motorvärmare, wat een luxe...
Als Zweeds geen probleem is kijk dan hier ook eens:
[www.123ignition.se]
En de gebruiksaanwijzing:
[www.123ignition.se]
Marc
PS Er wordt gewerkt aan een nette vertaling
[www.123ignition.se]
En de gebruiksaanwijzing:
[www.123ignition.se]
Marc
PS Er wordt gewerkt aan een nette vertaling
Re: Motorvärmare, wat een luxe...
Tack! Die verwarmd alleen de motor lijkt me zo? Dan moet je nog een apart kacheltje in de cabine zetten.
[www.terrazzo.nl]
[www.hemmaibackabro.blogspot.com]
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/11/2012 12:17 door Madcap.
[www.terrazzo.nl]
[www.hemmaibackabro.blogspot.com]
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/11/2012 12:17 door Madcap.
Re: Motorvärmare, wat een luxe...
Madcap Schreef:
-------------------------------------------------------
> Tack! Die verwarmd alleen de motor lijkt me zo?
> Dan moet je nog een apart kacheltje in de cabine
> zetten.
Je monteert dit ding liefst in het circuit vóór de kachel, dan wordt het binnen warm zodra je ook de aanjager aan zet (en nog mooier zet je de aanjager of een ander aanjager-fannetje een kwartiertje eerder aan). Het motorblok wordt mede-voorverwarmd, je verwarmt immers het koelwater.
Wil je alles nog mooier dan zet je binnen nog een electrisch kacheltje (ik vind dat maar niks, de auto wordt tijdens het rijden immers ook niet warmer als wat de motor aan warmte leveren kan). Wat wel slim kan zijn is tevens een druppellader te installeren, dan kan je ook ongestraft direct de voorruitverwarming aan zetten.
Je hebt van die afstandbediende 220 schakelaars, daarmee kan je een en ander ook nog eens aan en uitzetten zonder de deur uit te gaan.
Hälsingar Marc
-------------------------------------------------------
> Tack! Die verwarmd alleen de motor lijkt me zo?
> Dan moet je nog een apart kacheltje in de cabine
> zetten.
Je monteert dit ding liefst in het circuit vóór de kachel, dan wordt het binnen warm zodra je ook de aanjager aan zet (en nog mooier zet je de aanjager of een ander aanjager-fannetje een kwartiertje eerder aan). Het motorblok wordt mede-voorverwarmd, je verwarmt immers het koelwater.
Wil je alles nog mooier dan zet je binnen nog een electrisch kacheltje (ik vind dat maar niks, de auto wordt tijdens het rijden immers ook niet warmer als wat de motor aan warmte leveren kan). Wat wel slim kan zijn is tevens een druppellader te installeren, dan kan je ook ongestraft direct de voorruitverwarming aan zetten.
Je hebt van die afstandbediende 220 schakelaars, daarmee kan je een en ander ook nog eens aan en uitzetten zonder de deur uit te gaan.
Hälsingar Marc