Was de land rover vroeger geen landbouw voertuig...

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
hvdf

Was de land rover vroeger geen landbouw voertuig...

Bericht door hvdf »

En met een GV kenteken betaal je geen belasting...... Gaan we met zijn allen 45 kmh rijden.
G-men (Gargamel)

Re: Was de land rover vroeger geen landbouw voertuig...

Bericht door G-men (Gargamel) »

Volgens mij is het Ron Bolleboom gelukt een Laro op landbouwkenteken te krijgen.... had nogal wat voeten in aarde !!
Wim Janssen

Bericht door Wim Janssen »

En heel veel beperkingen.

Met vriendelijke groeten
Wim Janssen

Land Rover 110 CSW V8 1983 "William"
Land Rover Series II 1959 "The Mrs"
[picasaweb.google.com]
hvdf

Bericht door hvdf »

Dan maken we er een vrachtwagen van....
hvdf

Bericht door hvdf »

En ik betreur het dat mensen zoals ron hun omzet waarschijnlijk wel zien dalen.
Chris

Bericht door Chris »

Wat dacht je van helemaal zien opdrogen, hij leeft van de import.
Ben leert elke dag van zijn Laro's

Bericht door Ben leert elke dag van zijn Laro's »

Het was Ron niet gelukt om hem als Landbouwvoertuig op kenteken te krijgen, maar als Z1 of Z2 voertuig.
Dan mag je tussen twee bedrijven zaken vervoeren, was nog een heel verhaal bij de RDW.

Maar hier staat Ron zijn verhaal
hvdf

Bericht door hvdf »

Waarschijnlijk gaan we ons verlies nemen, mijn auto kon ik voor dit feestje toch met gemak voor 8000 euro verkopen. Dat wilde ik niet om dt ik de laatste jaren met passie en emotie een oude 1973 rangerover geheel gerestaureerd heb. En op dit moment en ik bezig met de motor, net geinvesteerd...... Naast deze auto rijdt ik nog steeds een avensis diesel voor 128 euro in de maand, ik woonde vroeger in duitsland daar was het voor deze auto 278 euro in het jaar.
Dus nu maar snel weer rijdend maken, nog een jaar woon werk en alles met de range rijden. Dan fictief 8000 euro het riool in spoelen, de auto minimaal schorsen zodat de beoogte 150miljoen euro niet binnenkomt. Hobby weg, de staat geen extra geld via mijn auto en ik ga zorg premie betalen. En zorg zal ik nodig hebben, tandarts tegen het tandenknarsen, hart chirurg tegen de hart kloppingen , verslavingszorg omdat ik dan teveel bier drink. Ik zal de staat wel plechtig beloven dat ik het bier , de biefstuk en alles wat ik in duitsland kan kopen dat daar ga doen, dat geluk hebben ik dan weer zo dicht bij de duitse grens. Als het dan na en jaar niet meer veranderd ga ik een lange vakantie plannen richting oostblok, ik ga er al terrein rijdend heen en zal de auto dan daar gewoon achter laten. Of zoiets.... Kortom, ik niets ,de staat ook niets. Graag gedaan samson zal ik dan maar zeggen.
hvdf

Belasting vrij eraf.

Bericht door hvdf »

En ik ga alvast een aanloop nemen, ik schors de avensis alvast en rijdt alleen nog maar met de range rover dit aankomende jaar. Kost de staat toch effe 1536 euro, dat geeft me toch een kleine glimlach......en excuses aan de andere belastingbetalers voor dit kleine eerzame burger initatief ( de lpg moet ik dan eigenlijk ook in duitsland halen)
Madcap

Bericht door Madcap »

LR was deels een landbouwvoertuig, voor de andere helft was het een gewone auto want je moest er met je gezin mee naar de kerk kunnen rijden! Slimme jongens daar op dat eiland!

[www.terrazzo.nl]
[www.hemmaibackabro.blogspot.com]
jamaar

Bericht door jamaar »

een grote unimog hier in de buurt rijd als werk voertuig
het probleem daar mee is dat het nooit een kenteken gehad mag hebben om voor die status in aanmerking te komen
dus nieuw chassis halen in england en alles daar weer opbouwen, is maar een idee
nadeel is wel dat je veel wegen niet op mag en je gek genoeg door veel woonwijken moet met alle drempels en nauwe straatjes, duurt dus erg lang als je van amsterdam naar limburg moet of visa versa natuurlijk, ik wil geen limburgers discrimineren
Plaats reactie