Hoe zit dat bij een 127??
Geplaatst: zo 28 okt 2012, 20:45
Niet dringend maar ik zoek een 127.
Het zijn natuurlijk auto's die niet zo veel aangeboden worden.
In Londen is een bedrijf wat van een 110 een 127 kan maken. Kennelijk zijn de fabrieks originele 127's ook zo gemaakt.
De chassis zijn uit de lijn gehaald van 110 County productie, in 2 stukken gezaagd en 17 inch ertussen gelast.
Wat moet er nu bij een 127 op de papieren staan? Gaat het alleen om de kloppende wielbasis?
Er zijn kennelijk 127's die bij hun type-aanduiding gewoon 110 hebben staan.
Als je zo'n aangepaste 110 koopt, ben je dan klaar qua 1/3 cq 2/3 regel of mag je dan toch nog bijvoorbeeld de motor wisselen?
Maurice Bastings
Defender 110 met 200 Tdi
Defender 127 met 3.5 Tdi
Range Rover Classic V8 EFI
[mauricebastings.jouwweb.nl]
Het zijn natuurlijk auto's die niet zo veel aangeboden worden.
In Londen is een bedrijf wat van een 110 een 127 kan maken. Kennelijk zijn de fabrieks originele 127's ook zo gemaakt.
De chassis zijn uit de lijn gehaald van 110 County productie, in 2 stukken gezaagd en 17 inch ertussen gelast.
Wat moet er nu bij een 127 op de papieren staan? Gaat het alleen om de kloppende wielbasis?
Er zijn kennelijk 127's die bij hun type-aanduiding gewoon 110 hebben staan.
Als je zo'n aangepaste 110 koopt, ben je dan klaar qua 1/3 cq 2/3 regel of mag je dan toch nog bijvoorbeeld de motor wisselen?
Maurice Bastings
Defender 110 met 200 Tdi
Defender 127 met 3.5 Tdi
Range Rover Classic V8 EFI
[mauricebastings.jouwweb.nl]