Niet dringend maar ik zoek een 127.
Het zijn natuurlijk auto's die niet zo veel aangeboden worden.
In Londen is een bedrijf wat van een 110 een 127 kan maken. Kennelijk zijn de fabrieks originele 127's ook zo gemaakt.
De chassis zijn uit de lijn gehaald van 110 County productie, in 2 stukken gezaagd en 17 inch ertussen gelast.
Wat moet er nu bij een 127 op de papieren staan? Gaat het alleen om de kloppende wielbasis?
Er zijn kennelijk 127's die bij hun type-aanduiding gewoon 110 hebben staan.
Als je zo'n aangepaste 110 koopt, ben je dan klaar qua 1/3 cq 2/3 regel of mag je dan toch nog bijvoorbeeld de motor wisselen?
Maurice Bastings
Defender 110 met 200 Tdi
Defender 127 met 3.5 Tdi
Range Rover Classic V8 EFI
[mauricebastings.jouwweb.nl]
Hoe zit dat bij een 127??
Re: Hoe zit dat bij een 127??
Staat er nu eentje op eBay, V8 op LPG met automaat. Schutbord en chassis zou ik wel even kritisch naar kijken...
[www.ebay.co.uk]
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/10/2012 20:26 door Dixo.
[www.ebay.co.uk]
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/10/2012 20:26 door Dixo.
Re: Hoe zit dat bij een 127??
Kan je ook wel zelf doen, wel vooraf goed meten en zelf referentie punten maken want land rover chassis zijn erg onnauwkeurig gebouwd en je kan niet vertrouwen op bepaalde afstanden.
Re: Hoe zit dat bij een 127??
ik ga dit draadje even volgen
heb ook zoiets in mijn koppie
Gr Rangie110
Land Rover One-Ten stawag 300TDI automaat 1983 'Last dime'
Suzuki DL650 V-Strom ABS 2007
Citroën C4 HDI 16v 2007
"per aspera ad astra"

Gr Rangie110
Land Rover One-Ten stawag 300TDI automaat 1983 'Last dime'
Suzuki DL650 V-Strom ABS 2007
Citroën C4 HDI 16v 2007
"per aspera ad astra"