vraagprijs series 3 1982
vraagprijs series 3 1982
Hallo,
Wegens tijdgebrek heb ik besloten mijn Landrover (s-3 benzine, 1982, met stuur rechts, geschorst kenteken) te willen verkopen.
Wat is een reële prijs voor dit object?
Ik was eigenlijk van plan hem zelf weer te gaan gebruiken, maar heeft wat onderhoud nodig voordat hij weer de weg op kan, en ik kom er niet meer aan toe hieraan te beginnen.
Wie heeft enig idee wat ik hiervoor moet kunnen vragen/wat de waarde hiervan is.
Alvast bedankt,
Groet Jeroen
Wegens tijdgebrek heb ik besloten mijn Landrover (s-3 benzine, 1982, met stuur rechts, geschorst kenteken) te willen verkopen.
Wat is een reële prijs voor dit object?
Ik was eigenlijk van plan hem zelf weer te gaan gebruiken, maar heeft wat onderhoud nodig voordat hij weer de weg op kan, en ik kom er niet meer aan toe hieraan te beginnen.
Wie heeft enig idee wat ik hiervoor moet kunnen vragen/wat de waarde hiervan is.
Alvast bedankt,
Groet Jeroen
Re: vraagprijs series 3 1982
Benzine, diesel, 109, 88, softtop, hardtop, pickup, geel, grijs, staat? Iets meer informatie kan voor een gemakkelijker antwoord zorgen.
Met vriendelijke groeten
Wim Janssen
Land Rover 110 CSW V8 1983 "William"
Land Rover Series II 1959 "The Mrs"
[picasaweb.google.com]
Met vriendelijke groeten
Wim Janssen
Land Rover 110 CSW V8 1983 "William"
Land Rover Series II 1959 "The Mrs"
[picasaweb.google.com]
Het is een benzinemotor, lichtgroen (almond-green) met creme-wit dak, 88", geel kenteken, stuur rechts, verder geheel origineel, redelijke staat, heb er 2 jaar (zonder grote problemen) in rondgereden, maar staat nu alweer enige tijd stil.
Wegens tijdgebrek, en omdat ik het idee had dat hij niet probleemloos door de apk zou komen, heb ik hem eind vorig jaar geschorst. Met de bedoeling de auto eens "goed onder handen" te nemen. Ik weet in ieder geval zeker dat de uitlaat vervangen moet worden. Verder nog wat klein onderhoud. Het is het mooiste dat hij verkocht wordt aan iemand die hem wil restaureren of eventueel als donor-auto wil gebruiken. misschien wil ik hem ook wel in onderdelen verkopen, maar het mooiste is als hij in een keer weg kan tegen een acceptabel bedrag.
Jeroen
Wegens tijdgebrek, en omdat ik het idee had dat hij niet probleemloos door de apk zou komen, heb ik hem eind vorig jaar geschorst. Met de bedoeling de auto eens "goed onder handen" te nemen. Ik weet in ieder geval zeker dat de uitlaat vervangen moet worden. Verder nog wat klein onderhoud. Het is het mooiste dat hij verkocht wordt aan iemand die hem wil restaureren of eventueel als donor-auto wil gebruiken. misschien wil ik hem ook wel in onderdelen verkopen, maar het mooiste is als hij in een keer weg kan tegen een acceptabel bedrag.
Jeroen
Heb je foto? , en waar staat die ? Rijd die nog ?
Heb eventueel wel intresse
Groet
sander
110 1984 (2.7diesel Nissan is er uit) 300tdi met r380 en 1:4 tussen bak , proefrit was zeer geslaagd
Heb eventueel wel intresse
Groet
sander
110 1984 (2.7diesel Nissan is er uit) 300tdi met r380 en 1:4 tussen bak , proefrit was zeer geslaagd
Hallo Sander,
de auto heeft het afgelopen jaar enkele keren gereden, omdat hij wel eens in de weg stond op de oprit.
Staat in Stadskanaal, prov. Groningen.
Heb wel een foto, maar lukt me niet hem hierop in te voegen..........
de auto heeft het afgelopen jaar enkele keren gereden, omdat hij wel eens in de weg stond op de oprit.
Staat in Stadskanaal, prov. Groningen.
Heb wel een foto, maar lukt me niet hem hierop in te voegen..........
Jeroen
Dat is tever weg voor mij helaas , ik haak af .
Ziet er netjes uit op de foto !
Succes met de verkoop.
Groetjes
Sander
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/10/2012 11:17 door sander "one10".
Dat is tever weg voor mij helaas , ik haak af .
Ziet er netjes uit op de foto !
Succes met de verkoop.
Groetjes
Sander
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/10/2012 11:17 door sander "one10".