Defensie 110 (86)met geel kenteken??????
Defensie 110 (86)met geel kenteken??????
Gezocht i.v.m. verkrijgen van een geel kenteken op een 110 ex defensie bouwjaar 1986
Laro eigenaren die dit is gelukt. dit i.v.m. uitwisselen informatie wel of niet met hardtop
of softtop. of andere specifieke eisen, Betr. een links gestuurde 110 ex rijnleger duitsland
moet nog worden aangemeld bij RDW en douane.
Super dank voor jullie reactie,
Met een hartelijke groet, Arie Oudhof.
Laro eigenaren die dit is gelukt. dit i.v.m. uitwisselen informatie wel of niet met hardtop
of softtop. of andere specifieke eisen, Betr. een links gestuurde 110 ex rijnleger duitsland
moet nog worden aangemeld bij RDW en douane.
Super dank voor jullie reactie,
Met een hartelijke groet, Arie Oudhof.
Re: Defensie 110 (86)met geel kenteken??????
geel kenteken is geen probleem bij die auto. Gewoon een paar stoeltjes of bankjes achterin steken en laten keuren.
86er heeft achter geen gordels nodig voor de keuring . maar als ze er zitten moet het deugdelijk bevestigd zijn.
86er heeft achter geen gordels nodig voor de keuring . maar als ze er zitten moet het deugdelijk bevestigd zijn.
Ik kan het verhaal van Anton bevestigen!.
groet Marc lw
groet Marc lw
hoi
ben jij arie oudhof waar wij ooit eens 2 lpg instalaties van gekocht hebben?
pietjedaf
ben jij arie oudhof waar wij ooit eens 2 lpg instalaties van gekocht hebben?
pietjedaf
Hoi Arie,
Ik heb ook een leuke. Had 2,25 benzine 110 op grijs kenteken (hardtop geblindeerd). Heb er een 300 TDI in laten bouwen. En ik had er achter 2 bankjes in. Bij RDW wilde ik hem laten omkeuren naar geel en op diesel en de juiste KW gegevens. Keurmeester vond het jammer dat er een nieuw geel kenteken bij kwam. Mocht oude grijze kenteken houden en kreeg hierop de vermelding 6 zitplaatsen.
Alles was wel netjes gemaakt en goed gedocumenteerd. Kreeg daar complimenten over. Als alles klopt hoef je geen problemen te verwachten. Is wel afhankelijk van de keurmeester.
Groet Gert
Ik heb ook een leuke. Had 2,25 benzine 110 op grijs kenteken (hardtop geblindeerd). Heb er een 300 TDI in laten bouwen. En ik had er achter 2 bankjes in. Bij RDW wilde ik hem laten omkeuren naar geel en op diesel en de juiste KW gegevens. Keurmeester vond het jammer dat er een nieuw geel kenteken bij kwam. Mocht oude grijze kenteken houden en kreeg hierop de vermelding 6 zitplaatsen.
Alles was wel netjes gemaakt en goed gedocumenteerd. Kreeg daar complimenten over. Als alles klopt hoef je geen problemen te verwachten. Is wel afhankelijk van de keurmeester.
Groet Gert
Arie, bel Ron Bolleboom, die doet dit "wel vaker". (Understatement)
Hij kan je precies vertellen hoe, of je laat het hem doen voor een kleine vergoeding. Heb je er geen omkijken naar.
Sander Lelieveld
Snorkel, een 200tdi Symphonie op 24V
Snorkel.Runde.NL
Hij kan je precies vertellen hoe, of je laat het hem doen voor een kleine vergoeding. Heb je er geen omkijken naar.
Sander Lelieveld
Snorkel, een 200tdi Symphonie op 24V
Snorkel.Runde.NL
Gert,
Hoe staat jouw auto nu geregistreerd? Wordt het dan een combinatiewagen of iets dergelijks?
Hoe staat jouw auto nu geregistreerd? Wordt het dan een combinatiewagen of iets dergelijks?
Hoi Arie,
Ik sluit me aan bij Sander Lelieveld zijn advies. Heb onlangs een 110 ('86) ex-MoD bij Bolleboom gekocht. Hij is vast bereid om je te adviseren.
Succes,
Willem
Ik sluit me aan bij Sander Lelieveld zijn advies. Heb onlangs een 110 ('86) ex-MoD bij Bolleboom gekocht. Hij is vast bereid om je te adviseren.
Succes,
Willem
Is gewoon grijs kenteken gebleven op kenteken maar met vermelding 6 zitplaatsen.
Ik heb net twee weken geleden een laro 110 ex defensie op geel kenteken laten zetten. Kwam net uit engeland.
Gekeurd in Den bosch.
laro is van 1986 en de 200 tdi motor van ongeveer 1994.
Achterin een tweezits bankje geplaatst zonder gordels. Geen probleem bij het RDW.
gr Bernd
Gekeurd in Den bosch.
laro is van 1986 en de 200 tdi motor van ongeveer 1994.
Achterin een tweezits bankje geplaatst zonder gordels. Geen probleem bij het RDW.
gr Bernd