RDW hoezo moeilijke mensen? zijn super mannen !

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
disco1992

RDW hoezo moeilijke mensen? zijn super mannen !

Bericht door disco1992 »

moest gisteren even bij de rdw zijn voor een vraagje en was toch in de buurt.

kom aan en hele parking leeg !! nog nooit gezien al was de laaste keer 3 jaar terug toen zat je de hele dag daar te wachten.

inplaats van een man of 6 tot 8 daar nog maar 3 !!

er is niet veel meer te doen werd mij verteld en ik trof de keurmeester die bijna 4 jaar geleden mijn defender op kenteken gezet had.
dat vond hij wel leuk maar herkende hem niet meer en kreeg complimenten

heb beetje bij gekletst en wat na vraag gedaan over wat aanpassingen aan de auto.
iets moesten ze na vragen per telefoon en mocht in kantoor komen zitten aan zijn bureau en weg was hij. zat ik daar met alle mappen en computers alleen in kantoor

komt hij terug en alles was prima zoals ik dingen wilde.
moet alleen voor een ombouw van 2/3 deurs naar 5 wel even langs komen om te laten zien dan zetten ze het netjes over op kenteken voor ongeveer 53 euro !! en dan heb je nooit gezeur op de weg als je staande gehouden word.

vervolgens weer door gekletst over vanalles en nog wat en kreeg toen ineens een aantal tips om dingen te doen die eigenlijk niet zo helemaal horen maar gewoon legaal zijn!! ik dacht oh oke een rdw man die mij dit adviseert. het kan dus wel in nederland dat ze je dingen adviseren in jouw voordeel .

gaat allemaal om geen spectaculaire dingen maar wil aan mijn defender dingen vernaderen en alles netjes op papier hebben van rdw.

deze keurmeester is 4 jaar geleden nog voor mijn invoer speciaal in eigen tijd naar de dealer gereden om iets na te vragen ! hij woont er vlak bij maar vond het wel service !

komende tijd ga ik waarschijnlijk een paar auto's invoeren en heb er alle vertrouwen in deze man !!

dit wilde ik even delen met jullie dat er niet alleen vervelende dingen bij de rdw gebeuren maar ook goede.

disco1992
Bart74

Re: RDW hoezo moeilijke mensen? zijn super mannen !

Bericht door Bart74 »

Ze hebben mij ook prima geholpen. Je moet echter wel de juiste treffen en alles op papier/mail hebben. Omdat niet iedereen bij de rdw even welwillend en meedenkend is.
Bart van Dessel

Bericht door Bart van Dessel »

Ben zuinig op deze mannen en geef ze complimenten! En zeg dat alle Land Rover mensen ook heel lief zijn, dan krijgen we alles voor elkaar!

Gr, Bart
Jup haans-klunder

Bericht door Jup haans-klunder »

Zo denk ik er ook over. Eenieder in zijn eigen waarde laten. gr. Juppe.
Mud Machine

Bericht door Mud Machine »

En wat waren die tips? Hebben wij daar nog wat aan?
Plaats reactie