Kapotte achteras lightweight
Kapotte achteras lightweight
Ik ben bezig mijn lightweight op te knappen, maar bij het reviseren van de achteras loop ik tegen een probleem aan. De stub axle is door een gebroken steekas van binnenuit beschadigd en hierdoor is de schroefdraad beschadigd. Aangezien ik niet aan een snijplaat in die maat kan komen ben ik nu op zoek naar een andere achteras. (Bij een lightweight zijn de stub axles vastgelast aan de as en dus niet apart te vervangen) Omdat ik geen lightweight as kan vinden zit ik te kijken of ik dan een 88 as kan gebruiken. Weet iemand wat de verschillen tussen deze assen zijn? Ik weet al dat de lightweight as korter is dan een 88 as, maar zijn er nog meer verschillen? Is de diff wel hetzelfde? En de andere onderdelen in en op de as?
Mocht iemand nog een lightweight as hebben liggen dan ben ik daar natuurlijk ook mee gered en hoor ik het graag. ( of anders dus een 88 as)
Mocht iemand nog een lightweight as hebben liggen dan ben ik daar natuurlijk ook mee gered en hoor ik het graag. ( of anders dus een 88 as)
Re: Kapotte achteras lightweight
volgens mij niet een kortere as, alleen de flenzen zijn vlak, dat metalen dopje zit er niet op, dit omdat dat buiten de velgen uitsteekt, ivm transport door de lucht in vrachtvliegtuigen, zo konden er 2 naast elkaar staan in het ruim.
misschien R.Bolleboom, of Jansen omg Tilburg.
Succes
misschien R.Bolleboom, of Jansen omg Tilburg.
Succes
heb nog een LW as liggen voor weinig
In welke regio zoek je
In welke regio zoek je
even gekeken bij Van Dam in Rhenen,ook voor mezelf in de toekomst.
[www.vandamlandrover.nl]
groet Marc lw
[www.vandamlandrover.nl]
groet Marc lw
Hoi Onno,
Misschien heeft mijn pa nog wel een as liggen (Noord-Oost Drenthe).
M.vr.gr.
Marchel
Misschien heeft mijn pa nog wel een as liggen (Noord-Oost Drenthe).
M.vr.gr.
Marchel