Turner vs RPI voor spares V8
Geplaatst: za 13 okt 2012, 11:26
Wie zou jullie voorkeur hebben voor revisiedelen voor een 3.5 V8: Turner of RPI en waarom
Ik wil mijn 8.15:1 blok upgraden naar 9.35:1 en voorzien van nieuwe lagers, zuigerveren, nokkenas en wat ik dan verder nog tegen kom.
Ik zoek geen high performance blok, ik wil een betrouwbare motor voor gewoon gebruik (onroad) dat wel wat meer vermogen mag hebben alleen niet ten koste van "gebruikersgemak" maar wel met een upgrade naar de 21e eeuw.
Ik kan ook op andere plaatsen alles apart bij elkaar gaan zoeken en zo wellicht goedkoper uit zijn, ik wil echter graag alles op 1 adres halen + verzekerd zijn van (OEM of hogere) kwaliteit en -mocht het nodig zijn- goede nazorg.
Groet
Roel (0475)
'83 One-Ten V8 LHD
Ik wil mijn 8.15:1 blok upgraden naar 9.35:1 en voorzien van nieuwe lagers, zuigerveren, nokkenas en wat ik dan verder nog tegen kom.
Ik zoek geen high performance blok, ik wil een betrouwbare motor voor gewoon gebruik (onroad) dat wel wat meer vermogen mag hebben alleen niet ten koste van "gebruikersgemak" maar wel met een upgrade naar de 21e eeuw.
Ik kan ook op andere plaatsen alles apart bij elkaar gaan zoeken en zo wellicht goedkoper uit zijn, ik wil echter graag alles op 1 adres halen + verzekerd zijn van (OEM of hogere) kwaliteit en -mocht het nodig zijn- goede nazorg.
Groet
Roel (0475)
'83 One-Ten V8 LHD