Turner vs RPI voor spares V8

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Roel

Turner vs RPI voor spares V8

Bericht door Roel »

Wie zou jullie voorkeur hebben voor revisiedelen voor een 3.5 V8: Turner of RPI en waarom

Ik wil mijn 8.15:1 blok upgraden naar 9.35:1 en voorzien van nieuwe lagers, zuigerveren, nokkenas en wat ik dan verder nog tegen kom.
Ik zoek geen high performance blok, ik wil een betrouwbare motor voor gewoon gebruik (onroad) dat wel wat meer vermogen mag hebben alleen niet ten koste van "gebruikersgemak" maar wel met een upgrade naar de 21e eeuw.

Ik kan ook op andere plaatsen alles apart bij elkaar gaan zoeken en zo wellicht goedkoper uit zijn, ik wil echter graag alles op 1 adres halen + verzekerd zijn van (OEM of hogere) kwaliteit en -mocht het nodig zijn- goede nazorg.

Groet

Roel (0475)
'83 One-Ten V8 LHD
RoLandrover

Re: Turner vs RPI voor spares V8

Bericht door RoLandrover »

Geen ervaring met de 2 bovenstaande al hoor je over beide goeds.

Maar ik gooi ik nog een bedrijf in de vergelijking

[www.realsteel.co.uk] Hier heb ik onderdelen besteld.

Hebben kennis van bijna alle V8 motoren en weten veel onderdelen met degelijke Amerikaanse delen Rover delen te vervangen/servicen.

grtn

RoLandRover
Bart van Dessel

Re: Turner vs RPI voor spares V8

Bericht door Bart van Dessel »

Ik zou absoluut voor Turner gaan, RPi is veel te commercieël en laat het qua kwaliteit wel eens afweten. Hoor er regelmatig wisselende berichten over. Turner is (mijn ervaring) heel eerlijk en ook nog 's Nederlands sprekend! Real Steel heb ik ook goede ervaringen mee maar die verkopen net weer wat te veel spul van hetzelfde soort.

Gr, Bart
Plaats reactie