Verzendkosten Paddock

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
vossehoff

Verzendkosten Paddock

Bericht door vossehoff »

Weet iemand hoeveel het kost om een stapeltje (4-5st) nieuwe velgen naar Nederland te laten komen?

Kan er zo snel niet achter komen zonder account.

gr Niels
defendertje90

Re: Verzendkosten Paddock

Bericht door defendertje90 »

tot 40kg en als het in 1 pakketje kan kost het je 7 euro (5pond)

Met een beetje pech verzenden ze die velgen per stuk in een doos dus betaal je 4 of 5 keer 5 pond maar dan nog daar kun je ze niet voor in nederland kopen. Dus houdt tekening met 35 euro verzendkosten dan valt het ook mee
mvd1968

Bericht door mvd1968 »

Ik heb gewoon 5 pond betaald voor het versturen van 5 x 7j modulair velgen bij paddock
Koopje..............
Je kan bij je bestelling aangeven dat als het duurder is je bericht vooraf wil krijgen.
Daarnaast als je direct betaald staan de verzendkosten vast en bij mij is het nooit duurder geworden.

Heb een keer 1 bestelling gekregen van bij elkaar 70 kg, treesliders, reserverwiel drager etc. Gewoon 5 pond verzend kosten. Waren 4 pakketten

Gewoon doen zou ik zeggen, je spaart veel geld uit, straks nog meer als de btw gelijk kom te liggen.

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/09/2012 20:08 door mvd1968.
Paul Stroink, One-Ten.nl

Bericht door Paul Stroink, One-Ten.nl »

Zo ging het bij mij eerst ook altijd, maar tegenwoordig wordt mijn creditcard bijna altijd na de tijd nog een keer gecharged voor de extra verzendkosten. Nu heb ik wel aangegeven dat ik niet op de hoogte wil worden gebracht van extra verzendkosten.
Steeds vaker komen de grotere bestellingen tegenwoordig op een pallet binnen, kosten rond de 50 pond ex.
Gert

Bericht door Gert »

5 modulair velgen 7j16 + setje schijven en ander klein spul was in september j.l 3x € 6,20 omdat het 3 pakketten waren . De velgen sturen ze al jaren per 2 aan elkaar getape't op voor 5 pond per pakket van 30 kilo .
vossehoff

Bedankt.

Bericht door vossehoff »

Mooi, dan heb ik even een beeld. Daar koop je ze dus idd niet voor in NL.

Zal maar eens een creditcard gaan opzoeken.

gr Niels
Raoul Winckels

Re: Bedankt.

Bericht door Raoul Winckels »

Niels,

je kunt ook via paypal betalen. heb dat ook gedaan de eerste keer duurde het bij mij langer want geld moet eerst overgeschreven worden van je eigen rekening naar paypal rekening en daarna van paypal naar rekening van paddock maar bij mij was het alleen de eerste keer dat de betaling langer duurde daarna was mijn paypal account bij paddock geregistreerd (of hoe dat ook gaat dan) en wordt de betaling dezelfde dag geaccepteerd en meestal dezelfde dag verstuurd. 2 dagen later heb je je bestelling binnen als er geen weekend tussen zit(DPD levert niet op zaterdag).
mvd1968

Bericht door mvd1968 »

Paul Stroink, One-Ten.nl Schreef:
-------------------------------------------------------
> Steeds vaker komen de grotere bestellingen
> tegenwoordig op een pallet binnen, kosten rond de
> 50 pond ex.

Misschien komt het omdat je complete pallets besteld?
Ik heb nog even mijn factuurtjes nagekeken maar altijd 5 GBP verzend kosten.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28/09/2012 08:19 door mvd1968.
Plaats reactie