Back on the road!
-
Thimo
Back on the road!
Beste larofielen,
Mijn 110 uit 1985 is weer op de weg!
Wat is er gebeurd en gedaan:
Circa 1,5 jaar geleden kwam het idee om de V8 er uit te doen en er een 300TDI in te leggen.
Inmiddels is dit alles gedaan en omgekeurd bij de RDW.
Vandaag de APK erop en heb weer heerlijk even kunnen rijden.
Waarom het zo lang geduurd heeft, heeft te maken dat ik de LT95 wilde behouden.
Bij de RDW kreeg ik complimenten hoe het uitgevoerd is.
Tevens heb ik 9 personen en 3500kg trekgewicht op het kenteken staan.
Er zitten ook 5 stoelen van een Scenic in ( echt een aanrader! ).
Natuurlijk moeten er nog vele dingen op en aan komen maar dat komt nog wel ( denk aan rocksliders, interne rolbeugel achterin en nog 4 stoelen uit een Scenic ).
Voor de oplettende prikkers hebben ze het een en ander op de prik kunnen volgen ( soms vreemde vragen met soms goede antwoorden en tips ).
Een ieder bedankt en met name Bart ( i.v.m. het kenteken verkrijgen )!!!!!!!!
Ik kan haast niet wachten tot woensdag i.v.m. het heerlijkheidstreffen en 8 en 9 september!
Ik moet alleen nog een naam bedenken ( is volgens mij hier wel noodzakelijk ).
Thimo.
Mijn 110 uit 1985 is weer op de weg!
Wat is er gebeurd en gedaan:
Circa 1,5 jaar geleden kwam het idee om de V8 er uit te doen en er een 300TDI in te leggen.
Inmiddels is dit alles gedaan en omgekeurd bij de RDW.
Vandaag de APK erop en heb weer heerlijk even kunnen rijden.
Waarom het zo lang geduurd heeft, heeft te maken dat ik de LT95 wilde behouden.
Bij de RDW kreeg ik complimenten hoe het uitgevoerd is.
Tevens heb ik 9 personen en 3500kg trekgewicht op het kenteken staan.
Er zitten ook 5 stoelen van een Scenic in ( echt een aanrader! ).
Natuurlijk moeten er nog vele dingen op en aan komen maar dat komt nog wel ( denk aan rocksliders, interne rolbeugel achterin en nog 4 stoelen uit een Scenic ).
Voor de oplettende prikkers hebben ze het een en ander op de prik kunnen volgen ( soms vreemde vragen met soms goede antwoorden en tips ).
Een ieder bedankt en met name Bart ( i.v.m. het kenteken verkrijgen )!!!!!!!!
Ik kan haast niet wachten tot woensdag i.v.m. het heerlijkheidstreffen en 8 en 9 september!
Ik moet alleen nog een naam bedenken ( is volgens mij hier wel noodzakelijk ).
Thimo.
-
Erik One-ten+LW op 't werk
Re: Back on the road!
Gefeliciteerd en inderdaad,zonder foto zal het wel verzonnen zijn...
Grtz. Erik
Grtz. Erik
-
plaetje
Re: Back on the road!
ze plaatsen op www.mijnalbum.nl en dan openbaar maken.
dat is voormijn het gemakelijkste
limburgrover
dat is voormijn het gemakelijkste
limburgrover
-
Dixo
Re: Back on the road!
Gefeliciteerd!
Maar, mag ik vragen waarom je de LT95 wilde behouden? Als het een LT85 was kan ik me er nog wel iets bij voorstellen, LT77 ook wel, maar die oude vierbak...
Voor de foto's: Tinypic is nog net iets makkelijker dan Mijnalbum, al zijn ze bij Mijnalbum weer stukken beter terug te vinden.
[www.tinypic.com]
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/08/2012 16:23 door Dixo.
Maar, mag ik vragen waarom je de LT95 wilde behouden? Als het een LT85 was kan ik me er nog wel iets bij voorstellen, LT77 ook wel, maar die oude vierbak...
Voor de foto's: Tinypic is nog net iets makkelijker dan Mijnalbum, al zijn ze bij Mijnalbum weer stukken beter terug te vinden.
[www.tinypic.com]
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/08/2012 16:23 door Dixo.
-
Thimo
Re: Back on the road!
De rede voor behoud van de LT95 is de prijs, staat van mijn bak, uitdaging en het op voorraad hebben van een nieuwe overdrive.
Ik heb liever kracht en wat lagere snelheid i.v.m. vaak een aanhanger of caravan rijden.
Het rijden met een overdrive vind ik prettig ( nog van mijn serie's tijdperk gewend ).
Mvg Thimo.
Ik heb liever kracht en wat lagere snelheid i.v.m. vaak een aanhanger of caravan rijden.
Het rijden met een overdrive vind ik prettig ( nog van mijn serie's tijdperk gewend ).
Mvg Thimo.