brandstofmeter 110, mis ik nou wat ??
Geplaatst: di 26 jun 2012, 20:37
Weet dat er al veel over geschreven is maar kom het echte antwoord nog niet tegen.
Dit is het geval:
Meter slaat altijd vol uit.
Dit heb ik geprobeerd :
Nieuwe vlotter buiten tank om , wel goed geaard. Helpt niet.
Losse bedrading buiten auto om, om breuken ed uit te sluiten. Helpt niet.
Andere meter. Help niet.
Ik snap het dus even niet meer, de schakeling is toch niet zo moeilijk ?
Ik heb dus ook alles op de werkbank geprobeerd. 12V voeding op meteraansluiting 2, andere aansluiting meter naar vlotter en vlotter weer geaard naar de losse accu.
Je snapt het al, weer niks, nou ja, volle uitslag dan.
Ik heb wel eens gelezen over een spanningsstabilisator voor de meter, maar op een 110 toch niet? Schema zegt ook van niet.
Oja, ik meet van de vlotter een keurig aflopend signaal van 6 volt (vol) naar 1 volt (leeg), dus de vlotter doet wel wat.
Wie helpt me uit de brand ?
PS, ik heb ook nog geprobeerd om er een 300 Tdi in te hangen. Helpt ook niet. Laat hem toch maar zitten.
Dit is het geval:
Meter slaat altijd vol uit.
Dit heb ik geprobeerd :
Nieuwe vlotter buiten tank om , wel goed geaard. Helpt niet.
Losse bedrading buiten auto om, om breuken ed uit te sluiten. Helpt niet.
Andere meter. Help niet.
Ik snap het dus even niet meer, de schakeling is toch niet zo moeilijk ?
Ik heb dus ook alles op de werkbank geprobeerd. 12V voeding op meteraansluiting 2, andere aansluiting meter naar vlotter en vlotter weer geaard naar de losse accu.
Je snapt het al, weer niks, nou ja, volle uitslag dan.
Ik heb wel eens gelezen over een spanningsstabilisator voor de meter, maar op een 110 toch niet? Schema zegt ook van niet.
Oja, ik meet van de vlotter een keurig aflopend signaal van 6 volt (vol) naar 1 volt (leeg), dus de vlotter doet wel wat.
Wie helpt me uit de brand ?
PS, ik heb ook nog geprobeerd om er een 300 Tdi in te hangen. Helpt ook niet. Laat hem toch maar zitten.