Bij mijn linkerbinnendeur heeft iemand heel enthousiast dat klepje in 2en gebroken...
Ik zoek me suf maar vind ze niet op internet, waarschijnlijk zoek ik verkeerd en was ik benieuwd of iemand het typenummer weet.
Het is de hendel in een 110 uit 1983, zwart plastic...
Vraag me alleen af of dat standaard is of dat ik met foto's moet gaan werken ome het duidelijk te krijgen..
Ik hoor het wel als iemand het weet.
"Pamela"
Series III '88 - 1980 -LHD
&
"Crocky"
Defender 110 200TDI - 1983 - RHD
(Zuid Limburg)
"Leef vandaag alsof deze dag de laatste zou zijn...... "
[www.scoutinglaros.nl]
Doorhandle deur"knop" welk typenummer?
-
Roel
Re: Doorhandle deur"knop" welk typenummer?
MUC1216 (RH)
MUC1217 (LH)
dit is het gehele zwarte binnenslot, losse delen zijn er niet van verkrijgbaar. Mocht je in Engeland ergens een sloperij vinden: ze lijken heel erg veel op die vroeger in de autin rover range voertuigen gemonteerd werden
Ik zie dat het nummer waarschijnlijk is gewijzigd, nieuwe nr heb ik niet. Wel een adres die nog werkt met de oude nummers
Als je ff tijd hebt wil ik volgende week in UK wel ff kijken voor een (extra) gebruikte. Ik heb ze nog alle 4 heel maar wil een set L/R reserve hebben (als ik ze tenminste gebruikt vind daar
Groet
Roel (0475)
'83 One-Ten V8 LHD
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/03/2012 11:51 door Roel.
MUC1217 (LH)
dit is het gehele zwarte binnenslot, losse delen zijn er niet van verkrijgbaar. Mocht je in Engeland ergens een sloperij vinden: ze lijken heel erg veel op die vroeger in de autin rover range voertuigen gemonteerd werden
Ik zie dat het nummer waarschijnlijk is gewijzigd, nieuwe nr heb ik niet. Wel een adres die nog werkt met de oude nummers
Als je ff tijd hebt wil ik volgende week in UK wel ff kijken voor een (extra) gebruikte. Ik heb ze nog alle 4 heel maar wil een set L/R reserve hebben (als ik ze tenminste gebruikt vind daar
Groet
Roel (0475)
'83 One-Ten V8 LHD
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26/03/2012 11:51 door Roel.