spoedje stuurpomp 84er range rover (= 110?)

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
wilberth

spoedje stuurpomp 84er range rover (= 110?)

Bericht door wilberth »

Ik weet het, het hoort op de markt (en daar staat het ook) maar autootje staat bij de garage en er moet als het even kan deze week nog een (blijkbaar niet meer leverbare) nieuwe in. Dus heeft iemand toevalig nog een gebruikte stuurpomp voor een 84er range rover liggen? En is dit dezelfde als op een 110 gebruikt is? (waarmee die berichtje toch weer hier thuis hoort) Dan zoekt het al wat makkelijker. Tips welkom.

Groet, Wilberth
wilberthje-kringelding-gmail.com
Thimo

Re: spoedje stuurpomp 84er range rover (= 110?)

Bericht door Thimo »

Beste Wilbert,

Betreft het een V8?
Heb je al gekeken op www.lrparts.ru ?

Mvg Thimo.
wilberth

opgelost..ofzo...denk ik...

Bericht door wilberth »

opgelost..ofzo...denk ik...

Landrovers blijven landrovers ook als er range rover op staat. Vandaag nog even lang geweest bij mijn autootje, met een nieuwe gebruikte pomp die door de werkplaats chef deskundig droevig aangekeken werd omdat hij ook nogal wat speling vertoonde, dus die kon retour naar de plank waar hij vandaan kwam. Omdat ik echter dacht dat niet de pomp maar het stuurhuis lekte zeg ik tegen het zeer welwillende werkplaats slachtoffer dat ik denk dat de pomp eigenlijk dicht is, hij beweert dat het stuurhuis dicht is. (zoals doctors de lastigste patienten zijn, moet je geen werktuigbouwer als klant in je garage hebben, ben behoorlijk eigenwijs) Om een lang verhaal kort maken wij naar buiten en het dinkie gestart en wat denk je?
Allebei gelijk, pomp dicht en huis dicht, terwijl het er vorige week toch in een niet onderbroken straal uit liep. En nee, er zat (nog) wel olie in, dus daar lag het niet aan.

Voorlopig dus even geen reparatie omdat we nu niet weten wat er precies lekte. Hij zal het wel koud gehad hebben Kunnen de heren door met het oorspronkelijke verzoek, zorgen dat het ding op gas en benzine lekker wil lopen. Ben benieuwd of dat ook zichzelf al gefixed heeft voor ze eraan kunnen beginnen.

Groet, Wilberth
die nu voor elke vorstperiode zijn hart vast houdt. Zal toch maar e.e.a. aan revisiesets/delen gaan zoeken voor de toekomst, maar de haast is er in ieder geval even af. Rare dingen, landroversssss
Plaats reactie