politie keuring

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
willem

politie keuring

Bericht door willem »

eindelijk zover maandag mijn engelse 109 (militair) laten keuren op kenteken bouwjaar 1980 maar in 1988 op burger kenteken gezet.
de keuring bij rdw samen met apk stelde niet veel voor apk nog terug komen 1 koplamp niet goed afgesteld en de handrem was niet goed
dat was eigenschuld vergeten na te kijken.
maar de keur meester vond het nummer een beetje scheef staan dus moest er donderdag nog een politie keuring en gelijk laaste puntjes apk.
Donderdag weer naar rdw 1 ambtenaar deed eigenlijk het werk en de andere was aanwezig om intressant te doen rdw had me voor de koop van de auto verteld toen ik een kopie van het kenteken liet zien dat het in oorde was dat het bouwjaar 1980 was en dat ik me niet over op kenteken zetten in 1988 druk hoefde te maken om dat het een militair voertuig was, dit klopte ook bij de eerste keuring de keurmeeester zij gelijk dat het er 1 uit 1980 was.
de ambtenaar die vertelde gelijk dat hij bij de recherche had gezeten en deed hier nogal intressant over ik met mijn stomme kop flap er uit waarom loop je nu dan nummertjes te kontroleren.
maar hij begon ook gelijk te zeuren dat deze auto op kenteken gezet was in 1988 en niet een wagen was uit 1980 waarop ik vroeg dadelijk krijg hij een nederlands kenteken in 2012 dan is dat het bouwjaar toch niet die andere ambtenaar zei helemaal niets en deed zijn werk
over al werden de nummers van gecontoleerd veiligheids riemen ramen stuurstang alleen kon hij het motornummer niet vindn ik zag het zo maar lekker niet verraden maar hij bleef moeilijk doen de onderdelen klopte niet stuurstang was van 88 maar er zaten ook onderdelen van 86 ectra op hij zij me hier kan ik niet akkoort gaan die auto is niet van 1980 gelukkig gaf de anderen hem het kenteken en stuurde hem een kantoor bij rdw in net op tijd wand ik was van plan mijn schoen bij hem te plaatsen waar het daglicht niet schijnt.
de andere ambtenaar zij tegen mij het is vorheen een militair voertuig geweest he ik zei ja hij antwoorde haal maar even een nummer en ga maar in de rij staan voor de apk
een half uurtje later was alles geregeld ned kenteken op 1980 +apk
Conclusie van dit verhaal eikels vallen niet alleen uit bomen

willem109+
Land rover 109( benzine)

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/02/2012 10:07 door willem.
Hendrik "Blue-Box"

Re: politie keuring

Bericht door Hendrik "Blue-Box" »

Waddinxveen?

Met groet,
Hendrik “Blue-Box”

veel foto's van onze nieuwe plek in Frankrijk: www.swane.fr
En natuurlijk de Land Rover foto's

mini5.jpg --> mod_embed_images_loadimage('a36a56b5a89ce9fbd142e8e495f593a5', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.swane.nl%2FHendrik%2Ffoto%2Fbluebox%2Fmini5.jpg', 'http://www.swane.nl/Hendrik/foto/bluebox/mini5.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.swane.nl%2FHendrik%2Ffoto%2Fbluebox%2Fmini5.jpg', '', 15143230, 600, 600, 'Loading image ...', false);
willem

Bericht door willem »

ja dat klopt.
mooie foto trouwens
Hendrik "Blue-Box"

Bericht door Hendrik "Blue-Box" »

Foto's: Bij ons worden de Land Rovers nu echt ingezet waarvoor ze gemaakt zijn.....

Waddinxveen: Ik heb ook kennis kunnen maken met "Laurel and Hardy", uiteindelijk ben ik zelfs na een paar weken vereerd met een huisbezoek omdat ze wouden zien wat er met de auto gebeurde.
Daarvoor zijn ze vanuit Waddinxveen naar Utrecht komen rijden en daar deed mijn schoonmoeder de deur open: "Nee, de auto's staan hier niet, die staan in de werkplaats in Zijderveld........"

Ze zijn naar Zijderveld komen rijden en hebben daar al de aanwezige LR's aan een inspectie onderworpen.
Alles was in orde maar indien dat nier zo was geweest zouden ze tot inbeslagname kunnen overgaan.

Les: er zijn meerdere ""Laurel and Hardy's" in NL die extra letten op het LR gebeuren.

Met groet,
Hendrik “Blue-Box”

veel foto's van onze nieuwe plek in Frankrijk: www.swane.fr
En natuurlijk de Land Rover foto's

mini5.jpg --> mod_embed_images_loadimage('fc37b8b1af7084c944cdfed5358c879e', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.swane.nl%2FHendrik%2Ffoto%2Fbluebox%2Fmini5.jpg', 'http://www.swane.nl/Hendrik/foto/bluebox/mini5.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.swane.nl%2FHendrik%2Ffoto%2Fbluebox%2Fmini5.jpg', '', 15143750, 600, 600, 'Loading image ...', false);
willem

Bericht door willem »

bedankt voor je informatie
maar gelukkig is alles nu in orde donderdag keerde mijn maag wel ff om toen die ambtenaar begon te zeuren had er best al geld in gestopt veel vernieuwd
nieuwe veren velgen met banden nieuwe bussen nou ja bijna alles de keurmeester was snel uitgekeken alleeen zij hij zo daar is een hoop aan verspijkerd
ik zit nu allen met smart te wachten (3 tot 5 werkdagen ) op mijn papieren dan kan ik hem gaan gebruiken

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/02/2012 11:25 door willem.
willem

Bericht door willem »

Laurel and Hardy", is trouwens perfecte naam voor dit team
Arno

Larel & Hardy

Bericht door Arno »

Zijn dat die agenten van het PAT-team.. (Leiderdorp) en Zitten op locatie Waddinxveen. Dan kan ik je ook nog wel wat vertellen, heb trouwens ook hun nummers als iemand die nodig heeft.
Arno

Laurel & Hardy

Bericht door Arno »

Sorry voor de fout, Maar goed er staat nu Laurel.

Ik heb daar dus ook veel problemen gehad tot 2x maal toe met het pat team. Heb hierover ook bij de RDW over geklaagd en ik moet zeggen dat hun klachtenprocedure zeer netjes is en dat RDW ook goed omgaat met klachten. Meld het a.u.b want jouw verhaal Willem staat niet op zichzelf.
Geert Oude Luttighuis

Re: Laurel & Hardy

Bericht door Geert Oude Luttighuis »

Het is belachelijk en irritant dat het zo gaat. Aan de andere kant bedacht ik me net dat het ook een teken kan zijn van hoeveel schorum er nog loopt te klooien met onze geliefde wagens, in de zin dat wij de goeden zijn die onder de slechten lijden? Hoe zouden Laurel & Hardy anders aan hun quotum kunnen komen?
sjorsboomschors/aka/PP

Bericht door sjorsboomschors/aka/PP »

door naar bepaalde Mercedessen G te kijken...
of Volvo's 245... Polars bijv.......
Marc-my-Words

Re: Laurel & Hardy

Bericht door Marc-my-Words »

Arno Schreef:
-------------------------------------------------------
> Sorry voor de fout, Maar goed er staat nu Laurel.
>
> Ik heb daar dus ook veel problemen gehad tot 2x
> maal toe met het pat team. Heb hierover ook bij de
> RDW over geklaagd en ik moet zeggen dat hun
> klachtenprocedure zeer netjes is en dat RDW ook
> goed omgaat met klachten. Meld het a.u.b want jouw
> verhaal Willem staat niet op zichzelf.

Deze Laurel & Hardy zijn gewoon zelfsturend en zelfscheppend bezig: ze bewijzen zichzelf totdat iemand een keer de ballon doorprikt en inziet dat het om bezigheidstherapie gaat.

Ik ken een geval van dergelijke typen die met een 4x4 Toyauto van de baas het platteland onveilig maakten en zo nu en dan een woonboot afsleepten of een reclamebord in beslag namen en daarmee een heel juidisch circuit en dus 10tallen formatieplaatsen aan het werk hielden.

Marc
willem

Bericht door willem »

ben blij dat ik me verhaal even kwijt wou
nu zie ik dat ik niet de enige ben
maar wie het laats lacht lacht het best
hij deed stoer en dacht intressant te wezen
ik had het even op mijn zenuwen en moest me even in houden
maar even later staat hij gewoon op kenteken zo als het hoort.
hij stond daar eigenlijk gewoon voor lul
Anton (Rumble)

Bericht door Anton (Rumble) »

Ik denk dat het heel goed is dat er een PAT team is, en hoe vervelend ook, stel dat iemand een omgekatte auto op de markt zet en als toekomstig koper loop je met zo'n auto tegen de lamp. bijvoorbeeld bij schade rijden of die nimmer bewezen fuik. je bent dan mooi je auto kwijt, terwijl je te goede trouw een auto gekocht heb. dus gewoon een extra controle bij twijfel als je op kenteken zet vind ik geen gek idee. En als de boel klopt zoals ook in dit geval, dan is er geen vuiltje aan de lucht. natuurlijk behoort hun gedrag wel een beetje klant gericht te zijn. maar dan moet je zelf ook aardig blijven Zelf herken ik dit niet, ik ben eigenlijk altijd fatsoenlijk geholpen door de rdw mannen. Zelf als spul op kenteken gekregen zonder CVO.

Anton
willem

Re: Larel & Hardy

Bericht door willem »

verderop staat dat ik totaal geen klachten heb over het personeel van rdw zij zijn zeer vriendelijk en doen niks verkeerd
en dat ze op diefstal keuren ook helemaal mee eens maar deze heren hebben alleen mijn serie nummer op geschreven en niet eens gecontroleerd of er nog een ander rnummer was of iets dergelijks
willem

Bericht door willem »

beste anton
verderop staat dat ik totaal geen klachten heb over het personeel van rdw zij zijn zeer vriendelijk en doen niks verkeerd
en dat ze op diefstal keuren ook helemaal mee eens maar deze heren hebben alleen mijn serie nummer op geschreven en niet eens gecontroleerd of er nog een ander rnummer was of iets dergelijks
bram-rrc

Bericht door bram-rrc »

lezen...

Anton (Rumble)

Bericht door Anton (Rumble) »

bram-rrc Schreef:
-------------------------------------------------------
> lezen...
>
> verderop staat dat ik totaal geen klachten heb
> over het personeel van rdw zij zijn zeer
> vriendelijk en doen niks verkeerd
> en dat ze op diefstal keuren ook helemaal mee eens
> maar deze heren hebben alleen mijn serie nummer op
> geschreven en niet eens gecontroleerd of er nog
> een ander rnummer was of iets dergelijks

En dat is dan weer dom.

Mijnverhaal heeft trouwens helemaal geen betrekking op jou avontuur met de rdw, ik hwilde gewoon algemeen pleiten waarom ik in sommige gevallen een PAT controle terecht zou vinden! Dus vat het niet persoonlijk op!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/02/2012 19:33 door Anton.
bram-rrc

Bericht door bram-rrc »

wat is dom Anton?

nb. terwijl ik mijn berichtje aan het plaatsen was, was willem zelf me voor. 18.32 en 18.34. zie nu pas dat willem zelf eerder reageerde.
wel raar dat het draadje onder willem staat

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/02/2012 20:25 door bram-rrc.
willem

Bericht door willem »

vreemd mijn tekst ook bij bram staat
maak je geen zorgen vat het niet persoonlijk op
je heb ook wel gelijk van mijn part doen ze standaard een pat keuring bij een nieuw kenteken
het enige waar ik een probleem mee heb is het gedrag tijdens de keuring

willem109+
Land rover 109( benzine)
willem

Bericht door willem »

vandaag is mijn kenteken binnen gekomen
met bouwjaar 30-06-1980
nu pas ben ik helemaal blij
bram-rrc

Bericht door bram-rrc »