Tips gevraagd voor straal/coat bedrijf Utrecht/Gooi
-
Lucas van Lierop
Tips gevraagd voor straal/coat bedrijf Utrecht/Gooi
Ik wil binnenkort een boel stalen onderdelen (plaatwerk, assen, velgen) laten stralen voor verzinken of coaten. Wie heeft er goede ervaringen met een bedrijf in regio Utrecht/Gooi?
Groet
Lucas
Groet
Lucas
-
Bart van Dessel
Re: Tips gevraagd voor straal/coat bedrijf Utrecht/Gooi
Hoi Lucas, wel iets verder weg maar ben over Straalbedrijf Asten heel tevreden. [www.straalbedrijfasten.nl] Ik heb daar pas 5 velgen laten stralen en poedercoaten en zag er heel goed uit!! Over de prijs viel goed te praten. Heb er geen aandelen....
Groetjes, Bart
Groetjes, Bart
-
Marc-my-Words
Lucas,
Misschien moet je eens informeren bij Bammens in Maarssen ?
Als die het zelf niet (meer) doen dan weten ze wellicht waar dan wel.
Marc
Misschien moet je eens informeren bij Bammens in Maarssen ?
Als die het zelf niet (meer) doen dan weten ze wellicht waar dan wel.
Marc
-
D&G
Lucas
Ik heb Captain Slow zijn plaatwerk laten stralen en spuiten bij Koppens in Wilnis. Zeer kundige gasten (aluminium plaatwerk is niet bepaald het meest eenvoudige om te stralen) en goede prijzen
Ze poedercoaten ook, hebben veel "onderhuidse" delen voor me gestraald. Prijsindicatie: velgen stralen en poedercoaten 50 euro per stuk.
Gerard
Ik heb Captain Slow zijn plaatwerk laten stralen en spuiten bij Koppens in Wilnis. Zeer kundige gasten (aluminium plaatwerk is niet bepaald het meest eenvoudige om te stralen) en goede prijzen
Ze poedercoaten ook, hebben veel "onderhuidse" delen voor me gestraald. Prijsindicatie: velgen stralen en poedercoaten 50 euro per stuk.
Gerard
-
xg
Ik heb goede ervaringen met Hans Koster op de Hoge Larenseweg in Hilversum.
Heeft al heel wat ervaring met Landrover (dankzij mij) vriendelijke vent en goede prijs.
hs.koster@planet.nl
Heeft al heel wat ervaring met Landrover (dankzij mij) vriendelijke vent en goede prijs.
hs.koster@planet.nl
-
88serie123
Als het alleen om stralen gaat, kan je het beste naar Los in Koudekerk a/d Amstel. Hij straalt voornamelijk. Optioneel schopeert hij of spuit hij het in de primer. Geen poedercoat bedrijf. Zeer betaalbaar.
Anderen zij coatingsbedrijven zijn nog Snouks in Weesp of Hilcoat in Hilversum.
Anderen zij coatingsbedrijven zijn nog Snouks in Weesp of Hilcoat in Hilversum.
-
Erik Vos
de Greef in Breukelen
[www.degreefcoatings.nl]
[www.degreefcoatings.nl]
-
Lucas van Lierop
Iedereen hartelijk dank voor alle tips tot zover!!
Groet
Lucas
Groet
Lucas
-
Sander van Beek
Iets verder weg, maar heb wel eens dingen laten stralen bij Evers in Ede, compleet schutbord was 65 euro.
-
Lucas van Lierop
Die hou ik nog even in mijn achterhoofd, voor nu ga ik het eens proberen bij Hil coatings in Hilversum, niet te gek ver weg en ze klonken positief over wat ik wilde.
Groet
Lucas
Groet
Lucas
-
Lucas van Lierop
Het is Hilcoat geworden, was snel geregeld en voor (zover ik dat kan beoordelen) een nette prijs. Weer een paar avonden borstelen bespaard!
Groet
Lucas
Groet
Lucas