Beste prikkers,
voor mij was het nieuw, heb het niet eerder gezien op de prik, maar onderstaande link brengt je naar een handleiding om
de eventuele lekkage van onze landrovers op te sporen.
[www.defender2.net]
gr Gerard90TD5
body repairs-water leaks-water leak-diagnosis and testing
-
Teun
Re: body repairs-water leaks-water leak-diagnosis and testing
't Is inderdaad eigenlijk pure humor
Deze link trof ik op een Engelse site. Met dank aan 'onze eigen' Zee Rover [www.zee-rover.nl]
Teun met 'Bram' en 'Mudje', een 110 Td5 Stationwagon en een Polynorm kwarttonner
Deze link trof ik op een Engelse site. Met dank aan 'onze eigen' Zee Rover [www.zee-rover.nl]
Teun met 'Bram' en 'Mudje', een 110 Td5 Stationwagon en een Polynorm kwarttonner
-
VeeTee
Geen dank.
Vincent | Defender 110 CSW 300 Tdi | Freelander TD4
Vincent | Defender 110 CSW 300 Tdi | Freelander TD4
-
Gerard90
Teun, ik heb kennelijk iets gemist mbt het humoristische gehalte ?????
-
Teun
Ik ken geen enkele andere zichzelf respecterende auto-fabrikant die een 'officieel' document van 35 pagina's uitbrengt hoe je je auto waterdicht kunt krijgen...
Echt; er is maar één merk waar dat kan gebeuren. En passend bij al die andere 'gebreken' waardoor we dit uiteindelijk toch van die karakter-bakken vinden...
Echt; er is maar één merk waar dat kan gebeuren. En passend bij al die andere 'gebreken' waardoor we dit uiteindelijk toch van die karakter-bakken vinden...
-
Gerard90
Dat is een waarheid als koe, dacht namelijk dat ik iets gepost had, dat ook te vinden was op de site van Vincent en daarom van "plagiaat" beschuldigd zou gaan worden om vervolgens met pek en veren overgoten op de volgende prikkersdag rond gereden te worden in een sankey....
Allemaal succes met het verhelpen van de lekkage's
Allemaal succes met het verhelpen van de lekkage's