Misschien heeft er iemand een idee of ervaring. Ik heb park distance control gemonteerd op de NAS trekhaak van mijn Defender. (Voor verdere discussie over nut, vraag mij niet waarom, maar mijn vrouw wil dit graag ). Alles netjes geinstalleerd, maar nu werkt het niet. Het blijkt dat de sensoren gemonteerd in een holle pijp niet werken. De meeste auto's hebben een plastic bumper. De fabrikant zegt dat het niet gaat werken in een stalen holle pijp. Kent iemand een merk of setje, waarvan de sensoren hiervan geen last hebben?
Vriendelijke groet,
Adriaan
PDC
-
Roy Bruurs
Re: PDC
Even een aanvulling let ook even op dat het setje ook icm een trekhaak kan
Ik weet niet of het nog mogelijk is om er pvc buisjes in te zetten zodat je het probleem op kunt liggen. Eventueel met wat kit vast zetten zodat het z'n plaats blijft zitten.
anders even bij conrad kijken of een mailtje sturen of hun daar iets in kunnen leveren.
En als je eenmaal gewent bent aan het systeem dan wil je niks anders meer. Ik riep eerst ook dat ik het niet wilde. Zat op mijn nieuwe lease auto maar heb het ook snel op mijn freelander gebouwd omdat ik het zeer fijn vondt
Ik weet niet of het nog mogelijk is om er pvc buisjes in te zetten zodat je het probleem op kunt liggen. Eventueel met wat kit vast zetten zodat het z'n plaats blijft zitten.
anders even bij conrad kijken of een mailtje sturen of hun daar iets in kunnen leveren.
En als je eenmaal gewent bent aan het systeem dan wil je niks anders meer. Ik riep eerst ook dat ik het niet wilde. Zat op mijn nieuwe lease auto maar heb het ook snel op mijn freelander gebouwd omdat ik het zeer fijn vondt
-
Ruud Lemmens
Re: PDC
Een achteruitrijcamera gemonteerd net boven je achterdeur en dan gericht op de bol van je trekhaak.....
Ik zie de Discovery PDC sets soms wel eens in offroadbumpers, dus er zou wel een merk moeten bestaan waar het mee kan.
Alternatief kan je zelf gaan "knutselen", met een sharp afstandsensor op IR basis. Enige nadeel is wel dat je dan zeker moet weten dat de sensor schoon is en er geen vuil op zit.
Groeten, Ruud
Ik zie de Discovery PDC sets soms wel eens in offroadbumpers, dus er zou wel een merk moeten bestaan waar het mee kan.
Alternatief kan je zelf gaan "knutselen", met een sharp afstandsensor op IR basis. Enige nadeel is wel dat je dan zeker moet weten dat de sensor schoon is en er geen vuil op zit.
Groeten, Ruud