2 dagen over schorsings datum heen.

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
gimli

2 dagen over schorsings datum heen.

Bericht door gimli »

Nou het cijb is weer erg snel,ik heb een lw die al een jaar geschorst is,nu moest hij op 4-10-2011 verlengd worden,maar dat waren we ff vergeten.
krijg ik een brief van het cijb dat op 6-10-2011 een controle is gedaan,en ja hoor kan ff 106 euro betalen.,voor een auto die niet op de openbare weg staat en wel is verzekerd,heb ook contact met de rdw gehad en die zeiden dat het geen probleem was dat ik er 2 dagen overheen zat.kan ik er bezwaar tegen maken of is het gewoon zonde van mijn tijd..

met vriendelijke groet remco
Bart van Dessel

Re: 2 dagen over schorsings datum heen.

Bericht door Bart van Dessel »

Hoi Remco,

stomme pech, te laat is te laat, volgens mij is die bekeuring voor niet gekeurd zijn. Een bekeuring wegens niet verzekerd en niet geschorst is veel hoger, rond de € 400,- geloof ik. Ik heb ze beiden weleens gehad, ook gewoon stom van mij, maar als je 15 auto's hebt en de helft is geschorst dan heb je wel wat om bij te houden. Dat je auto niet op de openbare weg staat heeft er uiteraard niks mee te maken, CJIB heeft geen controleur die met een autootje rond rijdt.

Gr, Bart
sander "one10"

Re: 2 dagen over schorsings datum heen.

Bericht door sander "one10" »

fijn he de automatisering !
zin heeft het altijd om er tegenin te gaan
of het loont is uiteindelijk de eindvraag !

ik heb er alleen maar slechte ervaringen mee , je kan uiteindelijk toch altijd betalen !

zoals bart zegt je hebt er niet altijd tijd en erg in !

belachelijk dat het ook maar voor een jaar is , maar goed dat is weer een andere discussie

succes in ieder geval

groetjes

sander

110 1984 (2.7diesel Nissan is er uit) 300tdi met r380 en 1:4 tussen bak , proefrit was zeer geslaagd

Plaats reactie