Hallo mensen ik zag op het prikbord een handboek voor een td5 in het nederlands.
Bestaat cq heeft iemand een handboek voor een vroege 90 uit 86 in het nederlands ?
Ik wil namelijk proberen mijn motorblok te vervangen en daarna mijn oude motor blok te (laten)reviseren ben zelf (nog) niet ervaren in dit soort werk. Een nederlands werkplaats boek zal voor mij erg handig zijn.
vr.gr. Hans90
Nederlands werplaats handboek voor een 90 uit 1986
-
Gerard
Re: Nederlands werplaats handboek voor een 90 uit 1986
Hier staat een Defender 90 & 110 workshop manual, daar moet je meer uit de voeten kunnen! [www.landroverweb.com]
Onderdelen boek is ook handig (weliswaar vanaf 1987, maar veelal toch te gebruiken).
Gerard
Onderdelen boek is ook handig (weliswaar vanaf 1987, maar veelal toch te gebruiken).
Gerard
-
hans90
Bedankt Gerard voor je reactie. Deze heb ik al,maar ik vroeg me af of er ook een in het nederlands bestaat zoals voor een td5 elders op het prikbord
in iedergeval bedankt
vr.gr. Hans90
in iedergeval bedankt
vr.gr. Hans90
-
Marc Frencken
Dag Hans,
Stuur me even een persoonlijk berichtje met je mailadres dan kan ik het Nederlandstalige werkplaatshandboek via yousendit klaarzetten zodat je het kunt downloaden.
Groeten,
Marc Frencken
Landrover 110 3.5L V8 CSW "Toller"
[picasaweb.google.nl]...
[picasaweb.google.com]
Stuur me even een persoonlijk berichtje met je mailadres dan kan ik het Nederlandstalige werkplaatshandboek via yousendit klaarzetten zodat je het kunt downloaden.
Groeten,
Marc Frencken
Landrover 110 3.5L V8 CSW "Toller"
[picasaweb.google.nl]...
[picasaweb.google.com]