Daktent AirCamping
-
pjcfranken@ziggo.nl
Daktent AirCamping
Wie heeft ervaring met dit merk Daktenten? Kan er een kopen tegen n aantrekkelijke prijs.Ben vooral benieuwd naar de kwaliteit van de ritsen.Eventuele andere op/aanmerkingen.De afm,. is 220x160.
met dank,
peter&linda
met dank,
peter&linda
-
sjorsboomschors/aka/PP
Re: Daktent AirCamping
wel, ligt er aan hoelang gebruikt, waar opgeslagen en hoe oud.... ritsen zijn te vervangen
btw, volgens mij heb ik ook een air-campingtent, gezien de opbouw en verdere foto's op het net....
mooie bus ook ( T1-T2??)
klikkk
btw, volgens mij heb ik ook een air-campingtent, gezien de opbouw en verdere foto's op het net....
mooie bus ook ( T1-T2??)
klikkk
-
neef Henk
Ik heb er ongeveer 10 jaar ervaring mee gehad (gekocht als 10 de hands ofzo, was al 20 jaar oud maar nog in prima staat). Heeft op mijn LW een paar jaar gestaan, later op een Polynorm aanhanger geplaatst. Nooit geen problemen mee gehad, de ritsen deden het prima, heel makkelijk op te zetten en goede muskietengaas. Simpel maar goed. Het enige minpuntje was dat het luchtroostertje uiteindelijk scheurde (mag ook wel na 30 jaar) maar de volgende eigenaar vond dat geen probleem.
Groeten neef Henk
Groeten neef Henk
-
sjorsboomschors/aka/PP
als de prijs goed is.... doen!!
mooi verhaal btw:aircamping!
mooi verhaal btw:aircamping!
-
pjcfranken@ziggo.nl
Beste Sjors
Ja het verhaal van de AirCamping, doet je kampeerhart wel wat sneller stromen.Ik ga morgen kijken,de prijs is € 500.- en volgens de verkoper is de tent in een gorede conditie.Ga de ritsen uitproberen even proefliggen, want de afm. is 220x160, lig je ook niet zo krap, nog bedankt voor je reactie,
Peter & Linda
Ja het verhaal van de AirCamping, doet je kampeerhart wel wat sneller stromen.Ik ga morgen kijken,de prijs is € 500.- en volgens de verkoper is de tent in een gorede conditie.Ga de ritsen uitproberen even proefliggen, want de afm. is 220x160, lig je ook niet zo krap, nog bedankt voor je reactie,
Peter & Linda
-
paulus-109
T1 barndoor............superbus had er ooit een, nooit weg mogen doen.