Het was weer een gezellige en een soepel verlopen dag. Zelfs het weer deed mee. Zondagmiddag om 18:30 uur was het of er die dag niets was gebeurd op de Wielewaal. Een leeg en opgeruimd terrein.
Wij hopen dat alle aanwezigen een leuke dag hebben gehad? Wij willen iedereen bedanken voor zijn/haar bezoek, interesse en deelname. Speciaal gaat onze dank uit naar de vrijwilligers van de scouting; van de DLRR; van de harde kern van het Riddertreffen; de bedrijven en particuliere standhouders; onze sponsor de LR dealer Jacob Schaap; Recreatiebedrijf de Wielewaal; Anton en zijn clubje; de prikkerswinkel (Apke); het team van de catering en de smink. En natuurlijk Yanco voor de porto's.
Het was weer een succes. En waar blijven de filmpjes en de foto's?
De organisatie DLRS
Dutch Land Rover Sortout - The day After......
-
Apke vanaf zijn werk
Re: Dutch Land Rover Sortout - The day After......
Graag gedaan en volgend jaar weer
Oh, toen ik net over de brug reed (richting Nijkerk) begonnen de eerste spetjes te vallen.
Mooi alles droog in kunnen pakken.
Apke
(even vanaf het werk)
Oh, toen ik net over de brug reed (richting Nijkerk) begonnen de eerste spetjes te vallen.
Mooi alles droog in kunnen pakken.
Apke
(even vanaf het werk)
-
Lucas van Lierop
Volgend jaar weer hoor!, ik heb er alvast zin in. Wie weet kan ik dan (ivm weer werkende Land Rover) ook wat helpen.
Groet
Lucas
Groet
Lucas
-
Berry [Land Rover]
Met zere voeten, pijn in mijn rug en een gigantische smile zit ik vandaag op kantoor na te genieten van een prachtig feest!
Vooral het Code Oranje spektakel zaterdagnacht zal ik niet snel vergeten
Onder de overkapping was het goed toeven en met een hoop oude bekenden kunnen kletsen met nog veel meer mensen niet kunnen kletsen. Volgend jaar beginnen we dus op vrijdag
Groet en iedereen bedankt voor de geweldige dagen!
Berry
Vooral het Code Oranje spektakel zaterdagnacht zal ik niet snel vergeten
Onder de overkapping was het goed toeven en met een hoop oude bekenden kunnen kletsen met nog veel meer mensen niet kunnen kletsen. Volgend jaar beginnen we dus op vrijdag
Groet en iedereen bedankt voor de geweldige dagen!
Berry
-
Elephant
Ook wij bedanken iedereen die de Sortout mogelijk heeft gemaakt. Het is voor ons altijd weer een gezellige dag vol enthousiaste bezoekers en natuurlijk enthousiaste organisatoren. En i.d. toen wij weg reden, vielen de eerste druppels uit de lucht en waren we blij dat we de tenten droog hebben kunnen inpakken.
Bedankt namens het hele Elephant team.
Bedankt namens het hele Elephant team.