Na mijn uitgebreide diskussie waarbij veel van jullie een bijdrage hebben geleverd , maar ik de fout van het tikken nog steeds niet gevonden heb ben ik aan het kijken om het blok maar uit te bouwen en er een gereviseerd blok voor in de plaats te leggen.
Kan iemand mij goede ervaringen vertellen over een blok dat ze hebben gekocht in het verleden.
Ik ben oa aan het kijken bij RPI omdat ik hun site goed ken en het gevoel heb dat ze veel kijk hebben op de V8 (iemand ervaring hiermee)
Ook een bedrijf in het westenvan NL bied gereviseerde blokken aan maar bij hun worden ze in engeland gereviseerd, hierover ervaringen te melden?
Bij mijn vorige blokuitbouw werkte ik nog bij een werkgever waar ik gereedschappen als een takel kon lenen. Helaas wat dit betreft ben ik van werkgever verandert en heeft mijn huidige werkgever deze takels niet.
Weet iemand in de buurt van Arnhem een motortakel te leen/huur voor een schappelijke prijs? Ik kan er helaas geen aanschaffen want ik heb maar heel beperkte ruimte, en vaak heb je ze niet nodig als het goed is!
Gr Radboud
takel motorblok
-
Thimo
Re: takel motorblok
Beste Radboud,
Ik weet dat het eigenlijk hier niet thuis hoort maar ik heb nog een goed blok staan!
Voor eventuele vragen doe een PB.
Thimo.
Ik weet dat het eigenlijk hier niet thuis hoort maar ik heb nog een goed blok staan!
Voor eventuele vragen doe een PB.
Thimo.
-
Arthur67
Re: takel motorblok
Hoi Radboud,
k heb zo'n opvouwbare motortakel, met evenaar. k Woon in Nijkerk. Je mag m komen lenen, bedrag komen we wel uit. Evt kan ik m ook komen brengen, tegen beetje vergoeding.
Bel of PB me maar ff.
Arthur
nul6-vijftig2222zes7
k heb zo'n opvouwbare motortakel, met evenaar. k Woon in Nijkerk. Je mag m komen lenen, bedrag komen we wel uit. Evt kan ik m ook komen brengen, tegen beetje vergoeding.
Bel of PB me maar ff.
Arthur
nul6-vijftig2222zes7