raamrubbers voor alpine ruitjes
-
Roy Bruurs
raamrubbers voor alpine ruitjes
zijn er bij de autoamterialen zaken ook rubbers te halen voor de 4mm alpine ruitjes of moet je die echt bestellen via de bekende leveranciers hier in nederland en in het buitenland
Enigste engelse leverancier die ze levert en ik tegen kom is lrseries maar heb geen creditcard dus kan daarmee niet betalen daar. Heb budget al een mailtje gestuurd maar dat moet ik nog even afwachten.
Als ze bij de automaterialen zaken te bestellen zijn hoe heet het profiel dat ik moet hebben?
Gaat om de mwc4771
En de pees 302178
Gr,
Roy diedittyptvanafzijnnieuwelaptop
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/09/2011 16:28 door Roy B.
Enigste engelse leverancier die ze levert en ik tegen kom is lrseries maar heb geen creditcard dus kan daarmee niet betalen daar. Heb budget al een mailtje gestuurd maar dat moet ik nog even afwachten.
Als ze bij de automaterialen zaken te bestellen zijn hoe heet het profiel dat ik moet hebben?
Gaat om de mwc4771
En de pees 302178
Gr,
Roy diedittyptvanafzijnnieuwelaptop
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/09/2011 16:28 door Roy B.
-
Bart van Dessel
Re: raamrubbers voor alpine ruitjes
Roy, ik heb vandaag een Discovery 300 tdi aut. opgehaald die gesloopt wordt. Daar kunnen ze evt. uit.
gr, Bart
gr, Bart
-
Exfietser
Je denkt te moeilijk Roy. Ik heb ze gewoon hier gehaald: otoglas
Het is gewoon standaard spul dat ze op een rol hebben. Bij jou in de buurt zit vast ook wel zo'n soort bedrijfje.
Arnold.
Het is gewoon standaard spul dat ze op een rol hebben. Bij jou in de buurt zit vast ook wel zo'n soort bedrijfje.
Arnold.
-
Roy Bruurs
Bart van Dessel Schreef:
-------------------------------------------------------
> Roy, ik heb vandaag een Discovery 300 tdi aut.
> opgehaald die gesloopt wordt. Daar kunnen ze evt.
> uit.
>
> gr, Bart
Als de afmeting van het raam gelijk is en de rubbers nog goed zijn heb ik wel interesse . Had jij ook nog gekeken naar die spanrol? Ik hoor het wel
Gr,
Roy
> Roy, ik heb vandaag een Discovery 300 tdi aut.
> opgehaald die gesloopt wordt. Daar kunnen ze evt.
> uit.
>
> gr, Bart
Als de afmeting van het raam gelijk is en de rubbers nog goed zijn heb ik wel interesse . Had jij ook nog gekeken naar die spanrol? Ik hoor het wel
Gr,
Roy
-
Bart van Dessel
rubbers hou ik voor je apart, rol ligt d'r ook nog.
gr, bart
gr, bart
-
Roy Bruurs
Bart van Dessel Schreef:
> rubbers hou ik voor je apart, rol ligt d'r ook
> nog.
>
> gr, bart
Ik kom van de week wel een keer langs kan het ook 's avonds of alleen overdag?
> rubbers hou ik voor je apart, rol ligt d'r ook
> nog.
>
> gr, bart
Ik kom van de week wel een keer langs kan het ook 's avonds of alleen overdag?
-
Fraggledefender
Of bestellen bij gorubber.nl.
Heb ik ook gedaan, in mijn geval voor 5mm glas, maar ze hebben het in veel verschillende maten en rubber is zo flexibel, dat is altijd goed te krijgen. Ging iig uitstekend.
Jan
Heb ik ook gedaan, in mijn geval voor 5mm glas, maar ze hebben het in veel verschillende maten en rubber is zo flexibel, dat is altijd goed te krijgen. Ging iig uitstekend.
Jan