Aloha Prikkers,
Heeft er iemand een goede tip om het vinyl achterpaneel (buitenzijde) schoon te maken en te onderhouden, zodat het er weer een beetje minder dof uitziet?
Groeten Reeg
Onderhoud vinyl paneel achterzijde RRC
-
Wim Janssen
Re: Onderhoud vinyl paneel achterzijde RRC
Plastishine van Valma. Verkrijgbaar in de meeste bouwmarkten.
groeten
Wim Janssen
groeten
Wim Janssen
-
Reeg Rover
Bedankt Wim!
Ik ga vanmiddag gelijk een flesje kopen en vanavond gelijk poetsen
Groeten Reeg
Ik ga vanmiddag gelijk een flesje kopen en vanavond gelijk poetsen
Groeten Reeg
-
Granny V8
Ben heel benieuwd of het werkt
Granny V8
Granny V8
-
Benno
Nog goedkoper en beter gekookte lijnolie uit de bouwmarkt. Wel met droog weer uit de zon verwerken en het doekje goed uitspoelen na gebruik (kan spontaan ontbranden nl.).
Benno
Benno
-
Reeg Rover
De plaatselijke benzineboer had alleen de Turtle variant en ik moet zeggen dat helemaal niet tegen valt.
Het lijkt net een dun soort zwarte schoenpoets.
Ik heb de beide panelen 2 x goed ingesmeerd en uitgepoetst en het zag er daarna perfect uit.
Na een poosje, en een aantal regenbuien, zie ik nu dat de afvoersporen wat verbleken, dus ik denk dat ik ze nog een extra behandeling moet geven.
Het is in ieder geval een heel stuk beter dan het bleke en matte vinyl wat ik eerst had.
Groeten Reeg
Het lijkt net een dun soort zwarte schoenpoets.
Ik heb de beide panelen 2 x goed ingesmeerd en uitgepoetst en het zag er daarna perfect uit.
Na een poosje, en een aantal regenbuien, zie ik nu dat de afvoersporen wat verbleken, dus ik denk dat ik ze nog een extra behandeling moet geven.
Het is in ieder geval een heel stuk beter dan het bleke en matte vinyl wat ik eerst had.
Groeten Reeg