Ik heb onlangs een RRC uit 1986 gekocht (ingevoerd) en nadat deze de RDW kan doorstaan
wil ik er gas laten inbouwen. Het schijnt dat, en ik lees dat ook op dit forum, het een secuur werk
is. Kan iemand mij een kundig bedrijf aanbevelen, ik woon in de buurt van Arnhem. Ook, gezien
enige planning in mijn boekhouding.., de vraag of iemand weet wat de bedragen zo'n beetje zijn?
Alvast dank!
Inbouw LPG
-
Mud Machine
Re: Inbouw LPG
Hangt er een beetje vanaf wat je wil. Budget systemen zijn er al vanaf 1000 euri. Wil je een goed systeem en bv een onderbouwtank en vervangende benzinetank reken dan op minstens 2500.
-
Bart van Dessel
Ik heb een keer een installatie laten inbouwen bij HPO in Oostelbeers, 80 liter inbouw tank, OMVL verdamper, netjes ingebouwd voor € 975,- incl. btw en gekeurd. Is een betrouwbare no-nonsense installatie. Weet niet of hij het nog steeds voor dit bedrag doet. Echt een moeilijke auto is een Range Rover niet, installatie is heel conventioneel en plaats genoeg voor inbouw. Onderbouwtank is wel mooier en inderdaad stukkie duurder, hij kan je er alles over vertellen, hij maakt zelf de benzinetankjes.
Gr, Bart
Gr, Bart
-
wim.rottger@casema.nl
heb voor mijn neef info gevraagd voor zijn 109 bij Orsouw in Eindhoven.
deze ken ik nog uit mijn amerikanen tijd.
het volgende:tank wordt onderachterbank geplaatst(1x) omvl verder geinstalleerd wagen gekeurd en hij wordt s'morgens naar het station gebracht en s'middags weer opgehaald dit alles kost 997 euro inklusief.
hij opperde kom dan een andere keer terug als je een tweede tank onder de anderekant van de achterbank wil hij is dan toch al gekeurd.
deze ken ik nog uit mijn amerikanen tijd.
het volgende:tank wordt onderachterbank geplaatst(1x) omvl verder geinstalleerd wagen gekeurd en hij wordt s'morgens naar het station gebracht en s'middags weer opgehaald dit alles kost 997 euro inklusief.
hij opperde kom dan een andere keer terug als je een tweede tank onder de anderekant van de achterbank wil hij is dan toch al gekeurd.
-
neef Henk
Ik haal over twee weken de complete lpg installatie van onze RR want we stappen over naar diesel dus als je intresse hebt
Groeten neef Henk
Groeten neef Henk