Hi,
Na al jullie adviezen en tips na afkeuring APK november 2010 en tijdelijke schorsing (dus fietsen in weer en wind) is de chassiswissel begonnen. Na bij Marsland een chassis te hebben besteld en een goedkeuring door de RDW te Waddinxveen is de ombouw begonnen. Schiet al aardig op. De series ligt uit elkaar en het nieuwe gegalvaniseerde chasis ligt klaar voor opbouw. Zoveel mogelijk wordt direct vernieuwd zoals draadboom, remleidingen, benzinetank, bladveren enzovoorts.
Chassiswissel series IIa 88"
Zodra de opbouw klaar is direct weer naar de RDW, blok, schutbord en voorpoot oude chassis zijn namelijk gelabeld. Zodra dit rond is kan ik eindelijk weer genieten van mijn laro.
Groet,
Martijn Hagenaars
Voortgang chassiswissel
-
Franc
Re: Voortgang chassiswissel
Martijn,
Suc6, is een leuke klus om te doen. Ik heb het anderhalf jaar geleden gedaan met mijn 90.
Chassiswissel Defender 90
Groeten,
Franc.
Defender 90 '85 RHD, groen met nu een gegalvaniseerd chassis
Range Rover Classic 3.5 V8 '85 LHD, groen
Suc6, is een leuke klus om te doen. Ik heb het anderhalf jaar geleden gedaan met mijn 90.
Chassiswissel Defender 90
Groeten,
Franc.
Defender 90 '85 RHD, groen met nu een gegalvaniseerd chassis
Range Rover Classic 3.5 V8 '85 LHD, groen
-
Dirk
Hoi Martijn,
Het is er eindelijk toch van gekomen. Succes met de ombouw. Wat is ongeveer de planning, zo te zien kom ik je weer snel tegen onderweg in het dorp.
groeten,
Dirk RRC 73
Het is er eindelijk toch van gekomen. Succes met de ombouw. Wat is ongeveer de planning, zo te zien kom ik je weer snel tegen onderweg in het dorp.
groeten,
Dirk RRC 73
-
Martijn Hagenaars
Hi Dirk,
Leuk om je zo te spreken. Heb niet direct een planning. Schorsing loopt tot november maar hoop eind juli weer te rijden.
Cu,
Martijn
Leuk om je zo te spreken. Heb niet direct een planning. Schorsing loopt tot november maar hoop eind juli weer te rijden.
Cu,
Martijn