wie kan mij een goede garage/ monteur aanbevelen?
-
jeroen
wie kan mij een goede garage/ monteur aanbevelen?
Hoi Mensen,
Ik heb een vraag. Ik lees veel maar niet alles. Ik heb momenteel een 110 die wat aandacht nodig heeft. Kan iemand mij een goede garage of monteur aanbevelen die goed is?
Het mag ook een monteur zijn die graag in de weekenden bijklust etc. Ik wil graag dat mijn 110 in vertrouwde handen is. Ik heb een slechte ervaring achter de rug dus ik zou graag wat referenties willen.
En aangezien jullie allemaal liefhebbers zijn die hun kindje niet aan de eerste de beste toe vertrouwen hecht ik veel waarde aan jullie ervaring/ bevindingen.
Ik heb 2 linker handen! Dus helaas kan ik het niet zelf.
Mvg Jeroen
Ik zie jullie reacties graag te gemoed. Ik kom uit het midden des lands, dus dat heeft mijn voorkeur.
Ik heb een vraag. Ik lees veel maar niet alles. Ik heb momenteel een 110 die wat aandacht nodig heeft. Kan iemand mij een goede garage of monteur aanbevelen die goed is?
Het mag ook een monteur zijn die graag in de weekenden bijklust etc. Ik wil graag dat mijn 110 in vertrouwde handen is. Ik heb een slechte ervaring achter de rug dus ik zou graag wat referenties willen.
En aangezien jullie allemaal liefhebbers zijn die hun kindje niet aan de eerste de beste toe vertrouwen hecht ik veel waarde aan jullie ervaring/ bevindingen.
Ik heb 2 linker handen! Dus helaas kan ik het niet zelf.
Mvg Jeroen
Ik zie jullie reacties graag te gemoed. Ik kom uit het midden des lands, dus dat heeft mijn voorkeur.
-
sander "one10"
Re: wie kan mij een goede garage/ monteur aanbevelen?
in welke regio zoek je die ?
-
bowy
>
> Ik zie jullie reacties graag te gemoed. Ik kom uit
> het midden des lands, dus dat heeft mijn voorkeur.
Benieuwd waar precies, van Almelo tot Noordwijk is een uitgestrekt gebied
En wat voor 110? Een Td4 vraagt een andere monteur dan een belastingvrij exemplaar met allerlei motorconversie zaken etc.
Gr Bowy
> Ik zie jullie reacties graag te gemoed. Ik kom uit
> het midden des lands, dus dat heeft mijn voorkeur.
Benieuwd waar precies, van Almelo tot Noordwijk is een uitgestrekt gebied
En wat voor 110? Een Td4 vraagt een andere monteur dan een belastingvrij exemplaar met allerlei motorconversie zaken etc.
Gr Bowy
-
harryhottentot@gmail.com
in Amersfoort vlak bij het station was/is een kleinbedrijfje (hobbyisten?)
heb vroeger 1x mijn 88lr naar toe gebracht.........
schijnt inmiddels weer een andere eigenaar te hebben?
heb vroeger 1x mijn 88lr naar toe gebracht.........
schijnt inmiddels weer een andere eigenaar te hebben?
-
Jan Willem
Ik ken er een die alle types aankan.
Zit in Rotterdam
Autobedrijf Stout 010 213 13 00 vragen naar Jan of Guido.
Of het mijn oude RRC, mijn 110 of DII TD5 betreft. het maakte niks uit. Zelfs mijn Hondaatje Civic Aerodeck konden ze aan .
Van Regulier onderhoud tot chassiswissels en alles wat er tussen zit.
Suk6
JW
Zit in Rotterdam
Autobedrijf Stout 010 213 13 00 vragen naar Jan of Guido.
Of het mijn oude RRC, mijn 110 of DII TD5 betreft. het maakte niks uit. Zelfs mijn Hondaatje Civic Aerodeck konden ze aan .
Van Regulier onderhoud tot chassiswissels en alles wat er tussen zit.
Suk6
JW
-
bouwallrounder
Hoi,
Ik heb in een vorig leven ook gesleuteld aan vrachtauto's en auto's. Ik weet dat met name grotere bedrijven de boel vernaggelen.
Ik heb goede ervaringen met et coevorden. Je mag zelf ook meedoen, en ze doen het grondig. Daarnaast kloppen de faktuur-uren ook gewoon .
Leuke sfeer.
Grt Erik
Ik heb in een vorig leven ook gesleuteld aan vrachtauto's en auto's. Ik weet dat met name grotere bedrijven de boel vernaggelen.
Ik heb goede ervaringen met et coevorden. Je mag zelf ook meedoen, en ze doen het grondig. Daarnaast kloppen de faktuur-uren ook gewoon .
Leuke sfeer.
Grt Erik
-
disco1992
ik weet ook wel aantal adressen die jaren landrover ervaring hebben met alle type's,
maar ook erg aantrekkelijke prijzen hanteren.
stuur me even een mailtje: bericht_voor_wouter@hotmail.com
dan help ik je verder.
heb momenteel een grote schuur leeg waar je eventueel zelf aan de gang kan gaan met mijn hulp.
komen we er niet aan uit met iets kan er iemand van een garage met veel laro ervaring langskomen om te helpen regelmatig gehad
voordeel scheelt erg veel geld !
heb meerdere optie's voor je dus.
mail maar even
groet disco1992
maar ook erg aantrekkelijke prijzen hanteren.
stuur me even een mailtje: bericht_voor_wouter@hotmail.com
dan help ik je verder.
heb momenteel een grote schuur leeg waar je eventueel zelf aan de gang kan gaan met mijn hulp.
komen we er niet aan uit met iets kan er iemand van een garage met veel laro ervaring langskomen om te helpen regelmatig gehad
voordeel scheelt erg veel geld !
heb meerdere optie's voor je dus.
mail maar even
groet disco1992
-
Bram
In Amersfoort heb ik goede ervaringen met 4x4 Center Eemland. Zitten goede monteurs met jarenlange ervaring.
www.4x4centereemland.nl
www.4x4centereemland.nl
-
harryhottentot@gmail.com
zelfde bedrijfje Bram, of een ander?
die ik kende (geen goede ervaring), zat vlakbij het station
klein pandje, verscholen achter een andere pand (achterkant)
die ik kende (geen goede ervaring), zat vlakbij het station
klein pandje, verscholen achter een andere pand (achterkant)
-
jeroen
Hoi mannen,
Bedankt voor de info! klopt ik kom uit Zeist en heb een 200 tdi uit 93. Ik ga er zeker mee aan de slag!
Mvg Jeroen
Bedankt voor de info! klopt ik kom uit Zeist en heb een 200 tdi uit 93. Ik ga er zeker mee aan de slag!
Mvg Jeroen
-
D&G
Ik ben erg tevreden over Jansen en Jansen in Nederhorst.
Gerard
Gerard
-
Marc-my-Words
Vanuit Zeist is Baarn (BCC) dus ook een optie.