koppeling 110 koppelingscilinder slave cilinder
Geplaatst: wo 30 mar 2011, 20:59
Na het plaatsen van m'n heavy dutykit achter (voor moet nog) kreeg ik koppelingsproblemen
sóchtends wou die niet meer in z'n 1 enzo
nu kwam ik wel op de zaak , en daar kwam ik erachter dat me reservoir van me koppelingscilinder leeg was
dat weer bijgevuld en nu doet tie het weer .
nu heb ik een nieuwe koppelingscilinder gehaald bij ron bolleboom(bedankt voor de service en uitleg)
maar na wat lezen op het forum begrijp ik dat bij de bak ook nog een slave cilinder zit !
nu had ik onder de bak al lekkage lichtelijk geconstateerd , en vermoeden rijst na het lezen dat het van de slave cilinder komt ?
heb het partnumber al gevonden op paddocks , maar de vraag is ! is die slave cilinder makkelijk te vervangen ???
als ik toch de koppelingscilinder ga vervangen dan maar gelijk de slave cilinder ook lijkt mij toch ?
nog dingen waar ik op moet letten ? en hoe kom ik erbij ?
graag tips en uitleg
bvd
groetjes
sander
110 1984 (2.7diesel Nissan is er uit) 300tdi met r380 en 1:4 tussen bak , proefrit was zeer geslaagd
sóchtends wou die niet meer in z'n 1 enzo
nu kwam ik wel op de zaak , en daar kwam ik erachter dat me reservoir van me koppelingscilinder leeg was
dat weer bijgevuld en nu doet tie het weer .
nu heb ik een nieuwe koppelingscilinder gehaald bij ron bolleboom(bedankt voor de service en uitleg)
maar na wat lezen op het forum begrijp ik dat bij de bak ook nog een slave cilinder zit !
nu had ik onder de bak al lekkage lichtelijk geconstateerd , en vermoeden rijst na het lezen dat het van de slave cilinder komt ?
heb het partnumber al gevonden op paddocks , maar de vraag is ! is die slave cilinder makkelijk te vervangen ???
als ik toch de koppelingscilinder ga vervangen dan maar gelijk de slave cilinder ook lijkt mij toch ?
nog dingen waar ik op moet letten ? en hoe kom ik erbij ?
graag tips en uitleg
bvd
groetjes
sander
110 1984 (2.7diesel Nissan is er uit) 300tdi met r380 en 1:4 tussen bak , proefrit was zeer geslaagd