Vrij rijden Furstenau

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
W.Smallenbroek

Vrij rijden Furstenau

Bericht door W.Smallenbroek »

Uitnodiging voor vrijdag 1 April aanstaande vrij rijden op furstenau incl een gratis overnachting wegens Officiële opening terrein en ontvangstgebouw.
komt Allen er is plek genoeg en de weersvoorspellingen zijn ook supper.

ga jullie zien op 1 April

Wim Smallenbroek
Erik Vos

Re: Vrij rijden Furstenau

Bericht door Erik Vos »

1 April jaja
Tom_RRC

Bericht door Tom_RRC »

Wel een GEWELDIG terrein! Afgelopen weekend daar geweest, eigenlijk moet je een hele week vrijhebben en daar lekker spelen.. Is echt super!
Henk Serieus3

Bericht door Henk Serieus3 »

Ja, echt geweldige plek alleen moesten ze daar geen plassen met water hebben. Houdt anderen zo op....
wim smallenbroek

Bericht door wim smallenbroek »

Was afgelopen weekend ook weer op furstenau en het blijft ondanks dat ik er vaak kom een mooi stukje natuur waar je ook nog leuk kan terrein rijden.
We zijn nu bezich met een soort van schuinewand te maken waarbij je zelf kunt inschaten tot hoe schuin je wilt gaan .
bij de wip hebben we nu een stapel bomen opelkaar gelegt die we hebben voorzien van staaldraad aan de zijkanten zodat ze niet kunnen weg rollen ook een leuke proef.
Was weer een vervelend weekend geen mooi weer en geen tevreden gezichten.

groetjes

Wim
Tom_RRC

Bericht door Tom_RRC »

Hey Wim,

met welke auto was jij daar? Wij met 2 Stawag en 2 Rrc. De 3de had het al niet gehaald.
w.smallenbroek

Bericht door w.smallenbroek »

Met een Blauwe defender 90 heb nog bij de pomp gestaan waar jullie ook stonden daarna het pilletjes verhaal weet je nog.
aangezien het terrein zo groot is was het zoeken naar een speld in een hooi berg.
maar heb jullie daarna nog gesproken en jullie hadden niet veel plezier gehad begreep ik.

groetjes

Wim
Tom_RRC

Bericht door Tom_RRC »

Jaja, ik had de groene Range. Ik zag jou bij de ingang.

We hebben super veel plezier gehad en we komen in het najaar zeker een aantal keer terug!
vossehoff

Re: idd vrij rijden

Bericht door vossehoff »

Net het hele weekend in Furstenau gezeten (wat een ongelofelijk mooi terrein).

Hoe ongelukkig de datum ook gekozen is; ze hebben inderdaad op 1 april de officiële opening van het park (ondanks dat we er toch al een behoorlijke tijd mogen rijden). Dacht ik meld het maar even.

gr Niels
TonV8

Bericht door TonV8 »

Vraagje, wat en waar is furstenau. Lijkt me leuk.
gr.Ton
Lute

Bericht door Lute »

Ik heb net als niels ook het hele weekend daar gezeten en Wim gesproken over de ongelukkig gekozen datum.
Voor een indruk kijk hier maar eens: www.furstenforest.eu

Groet'n Lute (die vanmiddag de laatste stukjes Fürstenau uit z'n 109 gaat spuiten)
AJ

Bericht door AJ »

Dat klopt want ik zag je in het bos staan naast een Volvo die vast zat in de modder. Ik rij in die witte Laro (bekend van het drenthe rondje).

Het is een prachtig terrein waar ik me uitstekend vermaakt heb afgelopen weekend!

AJ
vossehoff

Bericht door vossehoff »

Ik meende de auto al te herkennen.

En ik was idd even overgesprongen naar de Volvo club .... wat zijn die 6x6s bruut in het terrein zeg.

gr Niels
Tinus 110

Bericht door Tinus 110 »

TonV8 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Vraagje, wat en waar is furstenau. Lijkt me leuk.
> gr.Ton

Blijf deze Google-gadget leuk vinden - en ja, het is een prachtig gebied.

[twitter.com]

web.jpg --> mod_embed_images_loadimage('f5e80049cabd1825c7e0ef6ad6eb2310', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fgallery.me.com%2Ftenbroeke%2F100150%2FDSC_1260small%2Fweb.jpg%3Fver%3D12963341170001', 'http://gallery.me.com/tenbroeke/100150/DSC_1260small/web.jpg?ver=12963341170001', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fgallery.me.com%2Ftenbroeke%2F100150%2FDSC_1260small%2Fweb.jpg%3Fver%3D12963341170001', '', 13816246, 600, 600, 'Loading image ...', false);

One-Ten 200Tdi SW - momenteel kamperend op www.campingmaka.be !
Wim Smallenbroek

Bericht door Wim Smallenbroek »

W.Smallenbroek Schreef:
-------------------------------------------------------
> Uitnodiging voor vrijdag 1 April aanstaande vrij
> rijden op furstenau incl een gratis overnachting
> wegens Officiële opening terrein en
> ontvangstgebouw.
> komt Allen er is plek genoeg en de
> weersvoorspellingen zijn ook supper.
>
>
> ga jullie zien op 1 April
>
>
> Wim Smallenbroek

Helirondvlucht-pantservaart- boemeltreintje naar het bivak-kruisboogschieten-klimtoren-rit in een volvo TGB-landrovertocht-snelle ferrari- en natuurlijk vrij rijden de gehele dag waarna je ook nog gratis mag overnachten van vrijdag op zaterdag op de camping.
ja er is voor ieder wat wils die dag.
ik zou zeggen komt allen .

groetjes

Wim
Plaats reactie